Zatvaranje prednjih vrata i izlazak iz kuće sve je što vlasnici kuća trebaju učiniti: pametan dom čini ostalo. On samostalno smanjuje grijanje da bi smanjio troškove i uključuje alarmni sustav. Taj primjer pokazuje da brojne stvari već sad međusobno komuniciraju, dijele informacije i djeluju nezavisno. No to nije sve: uređaji i tehnički hardver također su međusobno povezani oblakom. Internet stvari (eng. Internet of Things, IoT) na dobrom je putu da postane megatrend. Grupi Bosch povezivost je središnji dio korporativne strategije te tako i fokus korporativnih komunikacija.
Bosch je plasirao korporativno središte sadržaja na tržište netom prije sajma potrošačke elektronike Consumer Electronics Show (CES) u Las Vegasu koji je vodeći sajam za povezivost. „Connected World” (Povezani svijet) okuplja tvrtkin cjelokupni sadržaj povezan s internetom stvari na jednoj digitalnoj lokaciji. „Bosch je platformom ‘Connected World’ stvorio atraktivno središte sadržaja za sve stavke interneta stvari. Objašnjavamo, promišljamo i pružamo pristup cjelokupnom Boschevom katalogu proizvoda”, kazao je dr. Christoph Zemelka, voditelj Boschevih korporativnih komunikacija.
Razmatranje prednosti i izazova novih tehnologija
Nova internetska platforma usmjerena je na tvorce mišljenja, medijske stručnjake i utjecajne osobe, ali i na zainteresirane kupce. „Mi u Boschu ne želimo samo utirati put k povezanom svijetu s pomoću tehnologije, već želimo i pružiti podršku kroz komunikaciju”, rekao je Zemelka. „Prednosti rješenja u internetu stvari moraju se još više naglašavati. Moramo otvoreno raspravljati o izazovima novih tehnologija te istovremeno pokazati njihov potencijal.” U nadolazećim mjesecima „Connected World” stoga će postati središnja internetska točka kontakta za teme povezane s internetom stvari. Platforma će i dalje rasti, a s vremenom će predstavljati sveobuhvatan pregled Boscheva asortimana proizvoda i usluga. Vanjski stručnjaci i intelektualci istovremeno će kao tvorci mišljenja biti pozvani podijeliti svoja stajališta o platformi „Connected World”. Nadalje, na stranici će se sustavno organizirati brojne rasprave i objave s društvenih mreža poput Facebooka i Twittera.
Čvršće povezivanje komunikacija i poslovanja interneta stvari
U osmišljavanju platforme „Connected World” posebna se pažnja daje strategiji marketinga sadržaja. Pripovjedni pristup privlači korisnike Boschevom svijetu interneta stvari uz istovremeni prikaz širokog asortimana proizvoda i usluga tvrtke. „Po prvi put nudimo središnji pregled Boscheva interneta stvari. Time naglašavamo tvrtkinu stručnost na području povezivosti u različitim sferama: od građevinske tehnologije i mobilnosti do industrije i povezanih energetskih sustava”, izjavio je Florian Flaig, suvoditelj projekata za odnose s javnošću i medijsku komunikaciju.
Marketing sadržaja također će utrti izravan put proizvodu. Kupci i utjecajne osobe na internetu moći će izravno kontaktirati Bosch. „Novom platformom Bosch će povezati komunikaciju i poslovanje interneta stvari jače no ikad”, rekla je Katharina Sorg, koja je na čelu projekta u odjelu Digitalne komunikacije. Zbog toga tvrtka povezuje svoj cjelokupni katalog proizvoda sa središtem sadržaja „Connected World”. Posjetitelji i potencijalni kupci stoga mogu u svega nekoliko klikova pristupiti svemu od priče o internetu stvari do dostupnih proizvoda i usluga. Koncept „Connected World” maksimalno učvršćuje veze između komunikacije i pretvorbe te pokazuje kako digitalna transformacija komunikacija može biti podrška korporativnom uspjehu.