Francuski kozmetički div L’Oreal objavio je u ponedjeljak da s partnerom Founders Factoryjem planira uložiti u pet tehnoloških inovativnih firmi u sektoru kozmetičkih proizvoda u sklopu razvoja prodaje putem Interneta.
U 2012. godini L’Oreal je u Silicijskoj dolini osnovao interni inovativni odjel da bi u svibnju prošle godine zajedno s bivšim izvršnim direktorom Brentom Hobermanom uložili i u digitalni poduzetnički ‘inkubator’ Founders Factory.
Danas su francuska kompanija i Founders Factory objavili da će preko inkubatora financirati američke inovativne kompanije InsitU i Preemadonnu, švedski Tailify, te poljsku Velezu i litavski Cosmos kako bi im pomogli u razvoju.
Svih pet tvrtki koristi Internet i mobilnu tehnologiju u promoviranju svojih proizvoda.
L’Oreal je u 2015. godini ostvario više od pet posto prodaje preko Interneta. Njegov digitalni tim brojao je prije pet godina oko 150 ljudi a danas ih ima više od 1000, pri čemu su stotine njih zaposlene prošle godine.
U 2015. godini francuska je kompanija u digitalnu komunikaciju usmjerila četvrtinu sredstava predviđenih za oglašavanje a očekuje se da će taj udio i dalje rasti budući da raste i broj potrošača koji preko Interneta traže savjete za ljepotu i kupnju, posebno u područjima poput Bliskog istoka. (H)