Cromaris – snažan rast izvoza

In Tvrtke i tržišta
Cromaris

Cromaris trenutno izvozi više od tri četvrtine svoje ukupne prodaje. Uz talijansko, ujedno najveće svjetsko tržište orade i brancina, Cromaris je prisutan i na tržištu Slovenije, Poljske, Austrije, Njemačke, Francuske, Švicarske, Mađarske, Ukrajine i još desetak zemalja gdje opskrbljuje najveće trgovačke lance.

Cromaris, vodeći hrvatski i osmi proizvođač brancina i orade u svijetu, i u 2017. godini ostvario je rast svih poslovnih pokazatelja. Proizvedeno je i prodano 7.334 tona ribe, što je, u odnosu na prethodnu godinu, povećanje od 6,5 posto. Rast je u najvećem dijelu ostvaren na izvoznim tržištima na kojima je u 2017. ostvareno 77 posto prihoda. Poslovnu je godinu obilježio i rast od 20 posto na najvećem i najznačajnijem, talijanskom tržištu. Snažan rast količinske prodaje prati i rast efikasnosti i profitabilnosti.

Ostvareni poslovni rezultati posljedica su Cromarisove strategije rasta i razvoja temeljene na vrhunskoj kvaliteti proizvoda uz najkraći mogući rok dostave od ulova do krajnjeg potrošača. Naime, zbog blizine navedenih tržišta i organizacije logističkog sustava, Cromarisovi proizvodi unutar 24 sata stižu na talijansko, slovensko i hrvatsko tržište, odnosno 48 sati od izlova na ostala ključna tržišta. Cromaris trenutno izvozi više od tri četvrtine svoje ukupne prodaje. Uz talijansko, ujedno najveće svjetsko tržište orade i brancina, Cromaris je prisutan i na tržištu Slovenije, Poljske, Austrije, Njemačke, Francuske, Švicarske, Mađarske, Ukrajine i još desetak zemalja, gdje opskrbljuje najveće trgovačke lance.

Rast bilježi i novoizgrađeno mrijestilište u Ninu. U 2017. godini proizvedeno je više od 20 milijuna komada riblje mlađi, čime mrijestilište već daje znatan doprinos ukupnom poslovanju tvrtke i osigurava veliku konkurentsku prednost kontrolom uzgoja ribe od mrijesta do finalnog proizvoda. Skraćivanje trajanja proizvodnog ciklusa i povećavanje preživljavanja mlađi izravno utječe na smanjenje proizvodnih troškova i rast ukupne učinkovitosti proizvodnje.

Tehnološke pomake u protekloj godini Cromaris je napravio i u području istraživanja i razvoja, gdje konstantno razvija nove projekte. U 2017. godini razvijene su vlastite recepture riblje hrane, jedinstvene na tržištu, koje utječu na nutritivni sastav ribe kao gotovog proizvoda. Novom ribljom hranom Cromaris je uspio svoje proizvode dodatno obogatiti omega 3 masnim kiselinama koje imaju pozitivan utjecaj na ljudsko zdravlje. Po udjelu esencijalnih omega 3 i omega 6 masnih kiselina u gotovom proizvodu, Cromaris je vodeći u svjetskoj industriji brancina i orade.

Proizvodi dodane vrijednosti
Proizvodni portfelj čine svježa riba, prvenstveno orada i brancin, ali uz rastući segment kornatske hame. Sve veći udio proizvodnog portfelja čine proizvodi dodane vrijednosti, odnosno prerađeni proizvodi za lakšu i bržu pripremu. Potrošačima se nude očišćena svježa riba i fileti te delikatesni program – marinirana i dimljena riba. U skladu sa svjetskim trendovima i jačanju svijesti o važnosti očuvanja prirode i dugoročne održivosti proizvodnje, Cromaris je osmislio i specijalnu liniju proizvoda, organski uzgojenu ribu – oradu i brancin. Potrošači su to prepoznali, pa će proizvodi dodane vrijednosti uskoro činiti čak trećinu ukupnih prihoda kompanije.
I u ovoj godini Cromaris će nastaviti s proizvodno-tehnološkim inovacijama, ali i intenzivnim marketinškim aktivnostima i komunikacijom s potrošačima.

“Zadovoljni smo ostvarenim u 2017. godini, još jednoj godini snažnog rasta Cromarisa. Spremni smo na daljnju utakmicu s našom konkurencijom, naročito na nama najvažnijim tržištima, prije svega talijanskom kao najvećem i najbrže rastućem tržištu. Svoju poziciju jačamo i na ostalim tržištima na kojima smo prisutni, a radimo i na otvaranju novih. Osluškujući tržište i naše potrošače, pokrećemo nove projekte i smišljamo inovativne proizvode. Ono na čemu i nadalje inzistiramo je vrhunska kvaliteta i svježina koje su osnova naše konkurentske prednosti i zadovoljstva naših potrošača”, rekao je Goran Markulin, direktora Cromarisa.

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
dan-poduzetnika

HUP: Uz uklanjanje prepreka gospodarski rast mogao bi biti i brži

Hrvatsko gospodarstvo raste po najvišim stopama u EU, ali rast bi mogao biti još brži, a Hrvatska bi mogla

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design