Grupa Podravka: Neto dobit u prvom tromjesečju gotovo 70 milijuna kuna

In Tvrtke i tržišta
Podravka

Grupa Podravka u prvom je tromjesečju ostvarila neto dobit od 69,8 milijuna kuna, što je značajan rast u odnosu na isto razdoblje lani kada je dobit iznosila 18 milijuna kuna, objavili su u srijedu iz koprivničke prehrambene tvrtke.

Nadzorni odbor Podravke na današnjoj je sjednici potvrdio nerevidirane rezultate poslovanja Grupe za prvo tromjesečje te “izrazio veliko zadovoljstvo, s obzirom da je riječ o najboljem operativnom rezultatu i najvišoj operativnoj dobiti prvog tromjesečja u dugogodišnjoj Podravkinoj povijesti”, navodi se u priopćenju.

Prihodi od prodaje Grupe Podravka iznosili su 988,9 milijuna kuna, što je rast od 75,6 milijuna kuna ili 8,3 posto u odnosu na prvo lanjsko tromjesečje.

“Na kretanje prihoda od prodaje najvećim dijelom je utjecao rast prihoda od prodaje u segmentu prehrane uslijed snažnijih prodajno-marketinških aktivnosti te širenja distribucije pojedinih kategorija”, ističu iz Podravke.

Segment prehrane u prvom je tromjesečju ove godine ostvario prihode od prodaje u iznosu od 789,8 milijuna kuna, što je rast za 9,2 posto, dok bi, kako se navodi, bez utjecaja tečajnih razlika prihodi procijenjeno bili viši 9,9 posto.

Iz Podravke ističu da su svi poslovni programi u segmentu prehrane ostvarili rast prihoda od prodaje te je ostvaren rast vlastitih brandova za 10,3 posto.

Drugi segment Grupe Podravka, farmaceutika je u prvom tromjesečju ostvarila 199 milijuna kuna prihoda od prodaje, što je rast od 5 posto, navodi se u priopćenju i dodaje da bi bez utjecaja tečajnih razlika prihodi procijenjeno bili viši 7,5 posto. Vlastiti brandovi farmaceutike ostvarili su rast od 6,3 posto, ponajviše uslijed širenja distribucije na tržištima srednje Europe te povećanja potražnje na tržištu Rusije.

Po regijama, najveći je relativni porast prihoda od prodaje zabilježen u regiji središnja Europa, za 15,9 posto, te istočna Europa 14,9 posto. Regija Adria, kao najznačajnija regija u okviru Grupe, zabilježila je snažan rast prihoda od prodaje, za 6,3 posto odnosno povećala je prihode od prodaje za 40 milijuna kuna u odnosu na isto lanjsko razdoblje, navodi se u priopćenju.

“Fokus menadžmenta u 2018. godini je na daljnjem organskom rastu, nastavku smanjenja zaduženosti te na poboljšanju interne efikasnosti”, ističu iz Podravke.

NO predlaže dividendu od 7 kuna bruto po dionici

Iz Podravke su izvijestili i da je Nadzorni odbor na današnjoj sjednici predložio glavnoj skupštini odluku prema kojoj bi se dioničarima iz lanjske dobiti isplatila dividenda u iznosu 7 kuna bruto po dionici.

Neto dobit Podravke u 2017. iznosi 86,4 milijuna kuna te se predlaže da se u zakonske rezerve rasporedi 4,3 milijuna kuna, a da se dioničarima isplati dividenda u bruto iznosu od 7 kuna po dionici, dok bi se preostali dio neto dobiti rasporedio u ostale rezerve, navode iz Podravke.

Inače, usvoji li glavna skupština prijedlog Nadzornog odbora bila bi to treća godina za redom u kojoj Podravka isplaćuje dividendu u iznosu od 7 kuna po dionici. Naime, Podravka je 2016. godine isplatila dividendu u iznosu od 7 kuna bruto po dionici, što je bila prva isplata dividende nakon 10 godina, a i lani je isplaćena dividenda od 7 kuna bruto po dionici. (H)

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design