Grupa GEFCO – Strateški fokus na okoliš

In Logistika
GEFCO

Grupa GEFCO, globalni pružatelj usluga industrijskog lanca opskrbe i europski lider u automobilskoj logistici, objavila je Izvješće o društvenoj odgovornosti u kojem pokazuje trajni napredak u području održivog poslovanja. Sukladno novom sloganu „Partners, unlimited“, Grupa nastavlja slijediti svoju predanost održivom poslovanju na temelju suradnje i snažnih odnosa sa svim svojim dionicima.

Strateški fokus na okoliš
U skladu s deset načela inicijative United Nations Global Compact, Grupa GEFCO prepoznaje važnost vrijednosti održivog poslovanja i posvećena je ispunjavanju svojih obveza prema okolišu, kao i prema ljudskim pravima, međunarodnim standardima rada i antikorupciji.

GEFCO je u posljednje dvije godine ostvario postavljene ciljeve vezane uz smanjenje emisije CO2 za 2 posto svake godine. Istovremeno, kako bi se smanjio utjecaj CO2 u cijelom opskrbnom lancu, Grupa je ostvarila suradnju s kupcima i dobavljačima kroz usluge kao što je Castor, namjenski softver za praćenje emisija stakleničkih plinova. GEFCO je također usvojio Povelju o odgovornoj nabavi kojoj su pristupili i njegovi dobavljači i kooperanti. Do kraja 2017. više od 1100 partnera Grupe iz segmenta cestovnog prijevoza potpisalo je ovu povelju, time pristajući na pridržavanje standarda zaštite okoliša za vozila te na obuku za ekovožnju.

Kako bi procijenila svoj utjecaj na društvo i okoliš, Grupa sudjeluje u mnogim evaluacijama i programima certificiranja. U 2017. godini 59 poslovnih lokacija Grupe GEFCO obnovilo je certifikat ISO 14001. U međuvremenu, Grupa je ostvarila uspjeh postižući ocjenu B na ljestvici CDP (Carbon Disclosure Project), čime je popravila svoj rezultat iz 2015. godine u kojoj je dobila ocjenu D. Također, Grupa GEFCO ostvarila je rezultat 60/100 na EcoVadisu, globalnoj platformi za ocjenjivanje postignuća tvrtki u kontekstu društvene i okolišne prakse, poslovne etike i odgovorne nabave, što ističe pozitivne rezultate koje je GEFCO ostvario u spomenutim poljima.

Smanjenje okolišnog utjecaja usluga
Kako bi ispunio obveze prema okolišu, GEFCO ulaže u ekološki prihvatljiva rješenja koja ispunjavaju potrebe opskrbnog lanca. Ta rješenja uključuju, primjerice:

  • Novu verziju softvera za praćenje CADIS OPTIM, s ciljem optimiranja kamionskog transporta. Testovima su utvrđena sljedeća postignuća: 15% manja prijeđena kilometraža, 4% veća iskorištenost kapaciteta kamiona i 9% manje kamiona na cesti.
  • Razvoj multimodalnog prijevoza i alternativnih ruta, kao što je Put svile. Uz to što su troškovi dostave deset puta niži u odnosu na zračni prijevoz, a vrijeme isporuke smanjeno na polovicu u usporedbi s pomorskim prijevozom, željeznički prijevoz znatno smanjuje utjecaj na okoliš, s obzirom na to da su emisije pet puta manje u odnosu na pomorski prijevoz.
  • „Zelena“ skladišta, kao što je skladište za vozila u Courgenayu, u kojem je instalirana najsnažnija fotonaponska elektrana u Švicarskoj. U 2017. godini, GEFCO je ostvario smanjenje potrošnje energije od 8% na više od 50 lokacija.

Promicanje kulture Infinite ProximityTM
Godine 2017. GEFCO je utvrdio deset temeljnih načela svoje korporativne kulture. Ovih deset načela, objedinjenih u programu Infinite Proximity™, služe kao smjernice za postupanje i odluke zaposlenika, kao i za sveukupni razvoj Grupe. Uvođenje ovog programa pružilo je priliku cijeloj Izvršnoj upravi da podijele načela Infinite Proximity™ s više od 2000 menadžera iz 12 zemalja Europe, Azije i Južne Amerike.

Prepoznajući važnost uključivanja zaposlenika i praksi pravednog postupanja, politika zapošljavanja u Grupi temelji se na četirima stupovima: transparentnosti, vidljivosti, učinkovitosti i asertivnosti. Svi voditelji ljudskih resursa diljem svijeta prošli su obuku kako bi standardizirali regrutacijske procese i podržali GEFCO kao prepoznatljivog poslodavca.

Grupa također razvija lokalna partnerstva sa sveučilištima i poslovnim školama u svrhu privlačenja mladih talenata. U 2017. godini na rad na neodređeno vrijeme primljeno je 1920 zaposlenika, što je povećanje od 27% u odnosu na 2016. godinu. GEFCO je drugu godinu zaredom dobitnik priznanja za rad s pripravnicima „Happy Trainees“ i zauzima šesto mjesto u kategoriji „International“.

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
dan-poduzetnika

HUP: Uz uklanjanje prepreka gospodarski rast mogao bi biti i brži

Hrvatsko gospodarstvo raste po najvišim stopama u EU, ali rast bi mogao biti još brži, a Hrvatska bi mogla

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design