Vlasnik Lidla i Kauflanda planira godišnje prihode veće od 100 milijardi eura

In Vijesti iz svijeta
lidl

Njemačka grupa Schwarz, vlasnik maloprodajnih lanaca Lidl i Kaufland, planira u tekućoj poslovnoj godini ostvariti prihode veće od 100 milijardi eura a najavljuju i daljnja ulaganja kako bi zadržali trend rasta iz prethodnih godina.

Grupa je prošloj poslovnoj godini koja je završila u veljači povećala prihode za 7,4 posto, na 96,9 milijardi eura, s udjelom Lidla u tom iznosu od 74,6 milijardi eura, pokazuje kratko priopćenje objavljeno u četvrtak navečer.

Lidl ima ukupno 10.460 trgovina u Europi i SAD-u, navodi Reuters.

Schwarzova su ulaganja u prošloj poslovnoj godini dosegnula sedam milijardi eura a sličan iznos planiraju i za ovu godinu.

Namjeravaju otvoriti oko 300 do 350 novih trgovina i povećati asortiman proizvoda sa sadašnjih 1.800 na 2.500, kazao je izvršni direktor grupe Schwarz Klaus Gehrig za njemački list Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ).

“Pritisak da se nešto mijenja nikada nije bio veći”, kazao je Gehrig prema FAZ-ovu izvješću, dodajući da je Aldi utro put na području povećanja asortimana.

Lidl i konkurent Aldi povećavaju ulaganja u posljednje vrijeme u nizu zemalja, posebno u Britaniji gdje postupno povećavaju tržišne udjele na račun tradicionalnih tržišnih aktera.

Aldi je prošle godine najavio da će uložiti 3,4 milijarde dolara u širenje američkom tržištu, gdje do kraja 2018. namjeravaju otvoriti 400 novih trgovina.

Lidl je sredinom prošle godine također otvorio prvih 100 trgovina u SAD-u, najavljujući i do 50 posto niže cijene u odnosu na konkurenciju.

U Hrvatskoj je Lidl prisutan od 2006. gdje se njegova prodajna mreža u međuvremenu proširila na 93 trgovine i dva logističko-distributivna centra. Zapošljavaju gotovo 2.200 radnika.

Kaufland pak posluje u Hrvatskoj od 2001. godine a njegova prodajna mreža obuhvaća 39 poslovnica.

Ta dva njemačka lanca spadaju među pet vodećih na hrvatskom tržištu. (H)

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design