Grupa Lavazza postala službeni partner nogometnih klubova Arsenal i Liverpool

In Tvrtke i tržišta
1_Lavazza

Grupa Lavazza objavila je dva nova lokalna partnerstva u Velikoj Britaniji. Postala je službeni partner nogometnih klubova Arsenal i Liverpool. Nova partnerstva udružit će izvrsnost autentične talijanske kave s vrhunskim engleskim nogometom.

Tijekom sljedeće tri godine, Lavazza će biti ekskluzivni dobavljač kave na stadionima Emirates i Anfield. Lavazzina ponuda proizvoda uključivat će i novu, održivu mješavinu kave za segment posluživanja hrane, iTierra! Kolumbija, koja će biti dostupna u c.150 pakiranjima, zajedno s kavom vrhunskog jedinstvenog podrijetla Kafa Forest Coffee koje će se posluživati u svim VIP salonima i salonima za igrače, te na ključnim prodajnim mjestima unutar stadiona.

Obiteljska tvrtka ima dugu tradiciju ponude vrhunske talijanske kave od svog osnutka 1895. godine u Torinu – nedugo nakon osnivanja oba kluba: Arsenal FC osnovan je 1886., Liverpool FC 1892. godine. Baš kao što Lavazza kombinira svoje nasljeđe, tradiciju i strast prema kreiranju vrhunskih iskustava kave, nogometni klubovi Arsenal i Liverpool oslanjaju se na ove zajedničke vrijednosti kako bi postigli vrhunske rezultate na terenu.

Carlo Colpo, globalni voditelj marketinške komunikacije Lavazze, izjavio je: “Kao dio naše marketinške strategije, oduševljeni smo sklapanjem lokalnog partnerstva s Arsenalom i Liverpoolom, dvije engleske vrhunske momčadi rangirane među “Top 20 najvrijednijih sportskih brandova” na svijetu (Powa Index 2018.). Dva tima koja s Lavazzom dijele istu strast za izvrsnošću, inovativnošću i tradicijom”, te je dodao: “Jedan od mnogih aspekata ovog partnerstva uključuje odabrane igrače iz oba kluba kao protagoniste lokaliziranih verzija nove Lavazzine globalne reklamne kampanje koja će prvo biti premijerno prikazana na tržištu Velike Britanije krajem studenog.”

David Rogers, direktor tvrtke Lavazza u Ujedinjenom Kraljevstvu, komentirao je: “U Lavazzi UK neizmjerno smo ponosni što dodatno jačamo našu prisutnost u Velikoj Britaniji kroz nova partnerstva s dva tako velika tima engleskog nogometa. To je potez koji omogućuje da naša iskustva autentične talijanske kave dopru do potrošača ne samo iz prve ruke na stadionima, već da kroz mnoštvo drugih dodirnih točaka tijekom cijele godine potencijalno dopremo do desetaka milijuna fanova.”

Lavazza je već dugo povezana s najprestižnijim sportskim događajima. Na globalnoj razini, brand je jedini brandirani sponzor hrane i pića na sva četiri Grand Slam teniska turnira, uključujući Wimbledon. Lavazza je također partner na lokalnim tržištima s drugim premium događajima kao što su Royal Ascot (Ujedinjeno Kraljevstvo), Mercedes kup (Njemačka) i CHIO Aachen (Njemačka). Prethodna sportska partnerstva uključuju FIFA Svjetsko prvenstvo u Francuskoj 1998., talijanski Open (Golf) 2013. i 2014., te Svjetski skijaški kup 1987. i 1989. godine.

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
dan-poduzetnika

HUP: Uz uklanjanje prepreka gospodarski rast mogao bi biti i brži

Hrvatsko gospodarstvo raste po najvišim stopama u EU, ali rast bi mogao biti još brži, a Hrvatska bi mogla

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design