Dječji crteži kravica na novim pakiranjima trajnog mlijeka

In Brandovi
Dukat

Ograničeno izdanje pakiranja Dukat mlijeka oslikala su djeca motivima krave Šare u okviru dugogodišnjeg kreativnog likovnog natječaja „VOLIM MLIJEKO!“

Ograničeno izdanje pakiranja Dukat trajnog mlijeka stiglo je u trgovine diljem Hrvatske, a krase ga dječji crteži krave Šare izabrani u sklopu 7. kreativnog likovnog natječaja Dukata “VOLIM MLIJEKO!”.

Odaziv na natječaj u 2018. godini bio je najveći dosad te je pristiglo čak 6.112 radova učenika nižih razreda iz 353 osnovne škole iz cijele Hrvatske, a stručni žiri izabrao je četiri koja krase nova izdanja trajnog mlijeka.

Autori pobjedničkih radova su Emanuel Obučina, učenik 1. razreda OŠ Gola, PŠ Gotalovo iz Gotalova; Marin Ferić, učenik 2. razreda OŠ Antuna Matije Reljkovića iz Bebrine; Petra Zec, učenica 3. a razred OŠ Vladimira Gortana iz Žminja, i Lucija Savić, učenica 4. razred OŠ Pirovac iz Pirovca.

„Zahvaljujući ovom natječaju jedina smo mljekara koja izravno komunicira s djecom, učiteljima i roditeljima i upravo je to najveća vrijednost ovog projekta. Želimo biti dio njihova života i odrastanja, a natječaj u kojemu je u zadnjih sedam godina sudjelovalo više od 20.000 djece i koji povezuje mlijeko i likovno izražavanje, neizostavnu namirnicu i aktivnost djece od najranije dobi, izvrsna je podloga za to“, izjavila je Elena Wolsperger Dolezil, direktorica Korporativnih komunikacija Dukata.

Kao dio programa društveno odgovornog poslovanja, Dukat provodi natječaj „VOLIM MLIJEKO!“ od 2012. godine kako bi skrenuo pažnju roditelja i djece na važnost svakodnevne konzumacije mlijeka, posebice kod djece školskog uzrasta. Natječaj se održava pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja i Ministarstva zdravstva te uz partnerstvo Muzeja suvremene umjetnosti Zagreb.

Više informacija o natječaju dostupno je na www.volim-mlijeko.hr

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design