Sonja Miočić nova direktorica komunikacija u Tele2

In Karijere
Sonja Miocic Tele2

Sonja Miočić nova je direktorica komunikacija u Tele2 Hrvatska, koja je s radom započela sredinom ožujka ove godine.

Sonja Miočić ima višegodišnje iskustvo u poslovima marketinga, korporativnih komunikacija i odnosa s javnošću radeći na voditeljskim i direktorskim pozicijama u AZ mirovinskom fondu i Allianz osiguranju, a u Tele2 dolazi iz tvrtke Tomić & Co., gdje je zadnje tri i pol godine obnašala funkciju direktorice marketinga i odnosa s javnošću za brandove BMW i MINI za Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu. Sonja ima i značajno iskustvo u managementu gdje je vodila različite projekte iz segmenta event managementa, prodajno-marketinških aktivacija i internih komunikacija.

„Izuzetno mi je drago što sam preuzela funkciju direktorice komunikacija u Tele2 i postala dio ovog uspješnog tima. Ovo je vrlo odgovorna i izazovna pozicija budući da se Tele2 Hrvatska susreće s brojnim izazovima na tržištu. Međutim, uvjerena sam u snagu Tele2 branda i tima s kojim ću surađivati i nadam se da ću svojim iskustvom i načinom rada doprinijeti njegovom razvoju“, rekla je Sonja Miočić.

„Drago mi je da se Sonja priključila našem timu na poziciji direktorice komunikacija Tele2 Hrvatska i želim joj i ovim putem zaželjeti srdačnu dobrodošlicu. S obzirom na njeno znanje i iskustvo, vjerujem da će se sjajno uklopiti i donijeti jedan novi pogled u segment marketinških komunikacija kako bi i s te strane naša kompanija još bolje funkcionirala na tržištu te nam olakšala održavanje naše pozicije kao operatera koji kreira ponudu slušajući svoje korisnike“, rekao je Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska.

You may also read!

Croagro

CroAGRO i Sajmovi hrane i zdravog življenja: cjelovita suvremena rješenja za poljoprivredu budućnosti

Zagrebački velesajam od 5. do 8. prosinca 2024. postaje središte dvaju vodećih događaja: CroAGRO – međunarodnog sajma poljoprivrede, poljoopreme

Read More...
Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design