Nova menadžerska pojačanja za novi rast

In Karijere
atlantic grupa

Posljednje dvije godine Atlantic je dezinvestirao manje i non-core segmente poslovanja te nastavlja s jačanjem i širenjem core djelatnosti, dominantno u industriji hrane i pića, a kao menadžerska pojačanja dovodi Marka Njavru iz Molson Coorsa i Slađanu Bastašić iz Coca Cole.

S početkom ožujka Atlantic Grupi se, nastavno na osnovnu stratešku viziju jačanja temelja poslovanja i razvoja novih poslovnih prilika, pridružuju značajna menadžerska pojačanja.

Marko Njavro
Marko Njavro

Marko Njavro novi čelni čovjek Štarka sa sjedištem u Beogradu
Marko Njavro u sustav Atlantic Grupe dolazi s mjesta regionalnog predsjednika u tvrtki Molson Coors Brewing za tržišta Slovenije, Hrvatske i BiH (u čijem je sastavu i hrvatski lider Zagrebačka pivovara), s ukupnim godišnjim prihodom od gotovo 200 milijuna eura. Riječ je o stručnjaku iza kojeg stoji 18 godina iskustva i rezultata u industriji robe široke potrošnje s relevantnim međunarodnim referencama. Marko je bio i glavni direktor Molson Coorsa u Bugarskoj, direktor marketinga u Rumunjskoj, a prethodno je bio na čelu grupnog marketinga za brendove Stella Artois, Beck’s, Lowenbrau, Hoegarden i Leffe za devet tržišta srednje i istočne Europe sa sjedištem u Pragu, te marketing menadžer za Ožujsko pivo. Na poziciji glavnog direktora strateškog poslovnog područja (SPP) Slatko i slano kreće s liderskih pozicija u konditorskoj industriji na tržištu Srbije (Najlepše želje, Bananica) te regionalnog lidera u kategoriji Snacka (Smoki, Prima), s ozbiljnim ambicijama za jačanje pozicija u regiji te širenje na nova tržišta.

Slađana Bastašić
Slađana Bastašić

Slađana Bastašić nova šefica distribucije u Hrvatskoj
Na mjesto glavne direktorice strateškog distribucijskog područja (SDP) Hrvatska dolazi Slađana Bastašić, koja se menadžerskom timu Atlantic Grupe pridružuje s pozicije direktora za komercijalnu izvrsnost u kompaniji Coca Cola HBC. Slađana dolazi s više od deset godina menadžerskog iskustva u području prodaje u Coca Coli gdje je impresivne rezultate ostvarila upravo na hrvatskom tržištu. Dodatan impuls rastućem fokusu na potrošača unutar sustava Atlantic Grupe Slađana će moći pružiti između ostaloga zahvaljujući i radnom iskustvu u agenciji za istraživanje tržišta GfK, koje je prethodilo uspješnoj karijeri u Coca Coli.

Slaven Romac
Slaven Romac

Slaven Romac novi glavni direktor SPP Pića
Dosadašnji glavni direktor SDP Hrvatska Slaven Romac preuzima poziciju glavnog direktora SPP Pića, s renomiranim brendovima Cedevita, Cockta i Kala. Slaven je tijekom posljednjih pet godina transformirao način rada i značajno unaprijedio rezultat SDP Hrvatska, a na novu poziciju dolazi s odličnim poznavanjem tržišta na kojima Atlantic posluje, jednako kao i najboljih svjetskih praksi u području poslovanja s bezalkoholnim pićima stečenim kroz bogati menadžerski staž u kompaniji Coca Cola HBC.

Zvonimir Brekalo, dosadašnji glavni direktor SPP Pića te Matjaž Vodopivec, dosadašnji glavni direktor SPP Slatko i slano nasljednicima ostavljaju stabilne i uspješne biznise, a sami preuzimaju nove strateške pozicije koje ciljaju na značajan novi rast.

Zvonimir Brekalo preuzima poziciju starijeg izvršnog direktora za Privatne robne marke, a glavni će mu cilj na novoj funkciji biti prodaja privatnih robnih marki za maloprodajne i hotelske lance koristeći slobodne proizvodne kapacitete u sustavu Atlantic Grupe. Matjaž Vodopivec preuzima poziciju direktora tržišta Poljske, koje je u Argeti definirano kao prioritetno tržište za rast, a glavna će mu odgovornost biti razvoj održivog poslovnog modela i distribucijskih kapaciteta za Argetu.

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
dan-poduzetnika

HUP: Uz uklanjanje prepreka gospodarski rast mogao bi biti i brži

Hrvatsko gospodarstvo raste po najvišim stopama u EU, ali rast bi mogao biti još brži, a Hrvatska bi mogla

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design