Turbulencije na američkom tržištu prilika za domaće parketare

In Sajmovi i izložbe
parketi

The International Surfaces Event (TISE) u Las Vegasu međunarodna je izložba podova i jedan od najvažnijih takvih sajmova za tržište SAD-a. Domaći proizvođači parketa do sada nisu uspjeli kvalitetnije iskoračiti u Ameriku, ali zbog trgovinskih ratova s Kinom i povoljnog tečaja dolara i eura sada im se otvara jedinstvena prilika da to promijene. Stoga ove godine u organizaciji Hrvatske gospodarske komore šest domaćih proizvođača nastupa u Las Vegasu (DI Novoselec, Drvoproizvod, Pan Parket, PPS-Majur i Spačva), s nadom da će pronaći svoje mjesto na tom ogromnom tržištu.

Brojke pokazuju da smo u prvih deset mjeseci prošle godine na tržište SAD-a izvezli 237 tona parketa vrijednih 708.000 eura, ali potencijal tog tržišta je nemjerljivo veći od toga.

To ističe i direktor Drvoproizvoda Igor Leščić i dodaje kako trenutno hrvatski proizvođači parketa više rade na svim ostalim svjetskim tržištima više nego sa SAD-om. „Zato nam je ovaj sajam idealna prilika da izložimo svoje proizvode i da tamošnjim kupcima pokažemo našu kvalitetu koja je već etablirana u Europi i ostatku svijeta. Vjerujem da možemo sklopiti kvalitetne poslove i partnerstva u Las Vegasu. Naša tvrtka proizvodi masivne i višeslojne podove i tamo će izložiti našu cijelu gamu jer američki kupci još uvijek u velikoj mjeri ugrađuju upravo te proizvode u svoje domove“, pojasnio je Leščić.

Na naše pitanje kako to da se domaći parketari ranije nisu uspjeli probiti u Ameriku Leščić je odgovorio da se mora stvoriti pozitivna poslovna klima kako bi se ušlo na tako veliko tržište. „Oni su do sada jako puno proizvoda uvozili iz Kine, a zbog trgovinskog rata i uvođenja sankcija sad nam se otvara prilika koju želimo iskoristiti odmah u prvom koraku i pozicionirati se u SAD-u. Ugovori koji se tu sklapaju su jako veliki, tako da ako bilo tko od nas potpiše konkretan posao bit će riječ o značajnim količinama“, kazao je Leščić, uz napomenu da domaćim proizvođačima parketa trgovinski ratovi u jednom djelu poslovanja odmažu, a u drugome pomažu.

„Zato uvijek treba uvijek pratiti situaciju na tržištu i vući prave poteze u pravo vrijeme“, zaključuje Leščić, a s njim se slaže i predsjednik Udruženja drvno-prerađivačke industrije HGK i direktor Pan Parketa Daniel Smiljanić. On ističe da je dosadašnji izvoz parketa u SAD-a praktički zanemariv, ali da bi se ta situacija zbog političkih i diplomatskih sukoba između Amerike i Kine mogla jako brzo promijeniti u našu korist.

„Uz sankcije na uvoz iz Kine koje otvaraju prostor drugim proizvođačima, u prilog nam ide i tečaj dolara i eura. Zato svi pokušavamo otvoriti ovo veliko tržište i spremni dočekujemo priliku koja nam se nudi“, naglašava Smiljanić.

Inače, na sajmu TISE koji se održava od 28. do 30 siječnja bit će preko 800 izlagača iz cijelog svijeta, a očekuje se oko preko 50.000 posjetitelja.

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design