Na Jadranskom sajmu u Budvi od 20. do 23. travnja održat će se četiri sajma

In Sajmovi i izložbe
jadranski

43. Sajam hraneufi , 26. Međunarodni sajam turizma, opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo – METUBES, 22. Sajam ekologije i 35. Nautic show – Sajam nautike, opreme za sport, kamping i rekreaciju

Sajam hrane, manifestacija pod znakom globalne sajamske asocijacije UFI, već desetljećima predstavlja međunarodnu poslovnu platformu, koja pruža domaćim i stranim kompanijama mogućnost da internacionaliziraju svoje poslovanje, ostvaruju prekograničnu suradnju po raznim osnovama, upoznaju širok krug profesionalaca iz oblasti prehrambene industrije, ali i direktno prezentiraju proizvode i usluge potrošačima, u konkurentskim uslovima. Ove godine na Sajmu nastupa 84 izlagača, od čega je 63 direktnih, a dolaze iz 7 zemalja.

Više od četvrtine su novi izlagači, koji se sajamskim nastupom tržištu predstavljaju prvi put. Prisutne su kompanije iz različitih sektora: industrija mesa i mesnih prerađevina, mediteranska prehrana, pekarska i konditorska industrija, organska hrana, vinski sektor…

U nizu kolektivnih nastupa proizvođača, najavljujemo i prisustvo inozemnih kompanija koje, poput mađarskih, čeških i srpskih proizvođača, u okviru njihovih nacionalnih štandova, prepoznaju Crnu Goru i Jadranski sajam kao mjesto sa značajnim potencijalom za regionalni plasman roba i usluga.

U programskom dijelu Sajmova hrane i turizma, izdvajamo cjelodnevnu konferenciju na temu “Turizam u funkciji razvoja proizvodnje hrane” čiji učesnici dolaze iz CEFTA-e, a čiji je organizator Privredna komora Crne Gore. Pored navedene konferencije izdvajaju se i prezentacija Univerziteta Mediteran na temu “Uloga NTO u promoviranju turističke destinacije” i “Utvrđivanje starosti stabala maslina u cilju unaprjeđenja brenda crnogorskog maslinovog ulja”, u organizaciji Društva maslinara Bar.

Po tradiciji, posjetitelji će u okviru izlagačkih štandova i zvaničnog programa Sajma hrane biti u prilici da degustiraju prehrambene proizvode i saznaju korisne informacije na temu zdrave prehrane, tradicionalnih prehrambenih proizvoda i sve o aktualnom segmentu organske hrane.

26. izdanje METUBES-a okupiti će u Budvi 56 izlagača, od kojih su 30 direktni iz ukupno 7 zemalja. Na sajmu putem turističkih zajednica, organizacija i udruženja bit će promovirana turistička ponuda Crne Gore i regije. Kao i prethodnih godina, brojni turistički aranžmani bit će ponuđeni na štandovima turističkih agencija. Raznovrsne segmente manifestacije upotpunjuju proizvođači, prodavači i distributeri opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo, kao i ponuda pratećih djelatnosti u funkciji turizma poput obrazovnih insititucija, softverskih agencija, medijskih kuća, agencija za zapošljavanje itd. Drago nam je istaknuti promocije festivala na sajmu kao promotora turističkih destinacija.

22. Sajam ekologije odvijat će se zajedno sa Sajmom hrane gradeći na taj način jedinstvenu sajamsku platformu posvećenu prije svega očuvanju životne sredine kao preduvjeta i resursa za uzgoj zdrave hrane. Pored izlagača za koje je ekologija uvjet svih uvjeta u proizvodnji kojom se bave, na Sajmu će se predstaviti i nekoliko kompanija koje nude sisteme za tretman otpada i postrojenja za korištenje biomase sa ciljem povećanja energetske efikasnosti i boljeg iskorištenja resursa. Posebno raduje činjenica da je u okviru sajma ekologije prvi put prisutna i jedna od finansijskih institucija koja će promovirati kreditne linije za energetsku efikasnost i unapređenje uvjeta života građenja sa ciljem postizanja veće harmonije čovjeka s prirodom koja ga okružuje.

Uoči najavljenih sajamskih manifestacija, 19.04. održat će se 4. Sjednica češko-crnogorske međuvladine komisije o ekonomskoj suradnji. U radu sjednice učestvovati će veći broj visokih državnih uzvanika s obje strane. Jadranski sajam će, na dan otvaranja, 20.04. na štandu Republike Češke biti domaćin potpisivanja međudržavnog sporazuma između Republike Češke i Crne Gore.

Na samom pragu ljetnje turističke sezone, 35. Sajam nautike doprinos je promociji značajnog, rastućeg segmenta turističke industrije – nautičkog turizma. Manifestacija se, zajedno sa zahtjevima tržišta tijekom godina mijenjala, kako u smislu lokacije, tako i strukture, namjene i veličine plovila i prateće nautičke opreme i usluga. Prilagođavajući se tim promjenama, ovogodišnja manifestacija u izlagačkoj ponudi ima plovila različitih namjena – dnevna i vikend plovidba, sport i ribolov, radna i pomoćna plovila od različitih materijala, zanatske i serijske proizvodnje. Mnoga od njih sadrže inovativne tehnologije i moderne, efikasne pogone u kompaktnim dimenzijama. Različitim razinama opreme su prilagodljiva, a odnosom cijene i kvaliteta pristupačna najširem krugu kupaca, te svojim dimenzijama racionalizuju troškove eksploatacije.

Oslikavajući veličinu plovila, i Nautic show je kompaktnih dimenzija, i imajući u vidu taj okvir, sa brojnim i raznovrsnim segmentima opreme i usluga. Na sajmu su predstavljeni brodski i vanbrodski motori, gumenjaci, jet-ski, kajaci, kanui, oprema za sportove na vodi, servisne usluge, čarter, pomorska agentura, trening, obuka i ukrcaj pomoraca, specijalizirani mediji i vodeni sportovi. U okviru Sajma će svoje aktivnosti predstaviti kompanije i obrazovne institucije specijalizirane za kadrove u oblasti nautičkog turizma. Svoje prodajne programe na Sajmu predstavlja 14 izlagača, zastupajući ujedno više od 40 poznatih nautičkih brendova.

Posjetitelji sajamskih manifestacija imaju priliku učestvovati u nagradnoj igri koju Jadranski sajam priređuje u sradnji s izlagačima.

Dodjelom tradicionalnih priznanja EXPO TROPHY po izboru stručnog žirija, Jadranski sajam odati će priznanje najuspješnijim izlagačima.

Svečano otvaranje zakazano je za četvrtak, 20. travnja s početkom u 11 sati na Jadranskom sajmu. Sajam će svečano otvoriti predsjednik Privredne komore Crne Gore Velimir Mijušković. Očekuje se prisustvo nj. e. ambasadora Mađarske i Republike Češke.

Radno vrijeme za posjetitelje je od 20. do 23. travnja od 10 do 19 sati. Dobrodošli!

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design