Nestle povećao prodaju u pandemiji

In Vijesti iz svijeta
nestle

Švicarska multinacionalna prehrambena tvrtka Nestle izvijestila je u srijedu o većem obujmu prodaje u prvih devet mjeseci 2020. jer su potrošači u pandemiji uglavnom bili kod kuće, kupujući više kave, hrane za kućne ljubimce i dodataka prehrani.

Obujam prodaje porastao je 3,3 posto, pokazuje Nestleovo izvješće. Prihodi su pali 9,4 posto, na 61,9 milijardu švicarskih franaka (68,2 milijarde dolara), što u kompaniji objašnjavaju nepovoljnim utjcajem valutnih tečajeva i prodajom odjela za zdravlje kože i američkog ogranika za proizvodnju sladoleda.

Kada se isključi utjecaj valutnih tečajeva i prodaja imovine, porasli su 3,5 posto. Ulagači smatraju švicarski franak sigurnim ulaganjem u kriznim vremenima pa su ga pojačano kupovali u pandemiji Covida 19, što je rezultiralo njegovim jačanjem u odnosu na većinu drugih valuta.

Zbog jakog franka Nestleovi su prihodi skuplji u inozemstvu a jaka domaća valuta ujedno smanjuje vrijednost prihoda koje kompanija ostvaruje u inozemstvu.

U Nestleu napominju da su u pandemiji prodavali više kave, hrane za kućne ljubimce i dodataka prehrani, a porasla je i potražnja za gotovim jelima i dodacima prehrani.

Pala je pak prodaja flaširane vode i slaktiša je pala budući da su ljudi manje izlazili i kupovali manje poklona. Nestle u devetomjesečnim izvješćima ne objavljuje podatke o dobiti.

Blago su poboljšali prognoze za cijelu 2020. godinu i sada očekuju da će im prihodi prilagođeni za promjene valutnih tečajeva i prodaju imovine porasti oko tri posto. Do sada su očekivali da će biti veći dva do tri posto. (H)

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
dan-poduzetnika

HUP: Uz uklanjanje prepreka gospodarski rast mogao bi biti i brži

Hrvatsko gospodarstvo raste po najvišim stopama u EU, ali rast bi mogao biti još brži, a Hrvatska bi mogla

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design