Više od 489.000 prodanih plišanaca, preko 96.000 prodanih albuma sa sličicama, 1.800.000 pregleda na YouTubeu, rast prodaje od 101% u kategoriji domaćeg meda te prikupljenih 360.000 kuna u sklopu humanitarnog projekta „SOS za pčele“, potvrđuju kako su Zumići dostojni nasljednici svojih prethodnika Zdravoljubaca.
Nakon nezabilježene popularnosti Zdravoljubaca, Zumići – ovogodišnji miljenici Hrvatske – oborili su sve rekorde prodaje pa je tako više od 103.000 jedinstvenih kupaca u prosjeku kupilo čak dva omiljena plišanca. U hrvatskim kućanstvima danas je više od 489.000 Zumića, od čega su najprodavaniji bili Slatka Zlatka, Zgodni Zvone i Leptir Plavonja, i preko 96.000 albuma sa zgodama ovih veselih kukaca. Zahvaljujući Zumićima zabilježena je dvostruko veća prodaja domaćeg meda i rast od 101% u kategoriji domaćeg meda u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Za kupnju proizvoda u ovoj kategoriji kupci su dobivali dodatne naljepnice, a tjedna potrošnja kupaca Zumića rasla je u prosjeku 15%.
Konzum je popularnost Zumića iskoristio s krajnje pozitivnim ciljem te je u suradnji s Hrvatskom udrugom pčelara „Pčelinjak“ pokrenut humanitarni projekt „Hrvatska Pčelarska Služba – 112 (SOS za pčele)“. Dio vesele zujave ekipe postala je i Bubamara Točkica, koja se Zumićima pridružila s ciljem osvješćivanja javnosti o velikoj važnosti pčela u ekosustavu i načinima njihovog očuvanja. Cjelokupna količina Bubamare Točkice rasprodana je u rekordnom roku, čime je prikupljeno 360.000 kuna. Ovaj iznos doniran je HUP-u „Pčelinjak“ za financiranje službenih ureda, timova ljudi, zaštitne odjeće i radne opreme za sigurno uklanjane rojeva pčela s gradskih površina u županijama širom Hrvatske.
„Iznimno smo zadovoljni ostvarenim rezultatima prodaje, no našim najvećim postignućem smatramo to što smo, zahvaljujući zanimljivom i zabavnom sadržaju, zainteresirali i educirali djecu, ali i roditelje diljem Hrvatske o velikoj važnosti pčela u ekosustavu te ih upoznali s opasnostima koje prijete ovim korisnim kukcima i načinima njihovog očuvanja. Najviše od svega smo ponosni na Konzumove kupce koji su prepoznali vrijednost humanitarnog projekta „Hrvatska Pčelarska Služba – 112 (SOS za pčele)“ te smo upravo zahvaljujući njima prikupili 360.000 kuna za sigurno uklanjanje rojeva pčela iz gradova, čime smo još jednom pokazali da zajedničkim snagama možemo postići velike stvari“, izjavila je Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga Konzuma.
O tome koliko je ova vesela zujava družina oduševila ne samo najmlađe, već i odrasle, govori i video spot koji je ostvario više od 1.800.000 pregleda, a u kojem Roko Superoko, Žalac Genijalac, Slatka Zlatka, Zgodni Zvone, Tina Peludina i Njezino Medočanstvo pjevaju o oprašivanju i drugim važnim zadaćama koje obavljaju. Njihov ples zarazio je mnoge diljem Hrvatske pa su ga tako otplesali i neki od najpopularnijih TikTokera poput Deana Kotige, Elle Dvornik, LayZ-a, Martine Vuletić, Mirsada Kadića, Monike Mončine, Andree Pacadi, ekipe Joomboosa i mnogih drugih.
Kako bi djeca naučila još više zanimljivih činjenica o pčelama, proizvodnji meda i načinima na koje mogu doprinijeti zaštiti tih vrijednih kukaca, osmišljen je i online igrokazzzz sa Zumićima u glavnoj ulozi. „Vesela priča o danu Zumića“, koja na zabavan i razumljiv način prikazuje kako izgleda jedan dan u pčelinjoj košnici te zbog čega su pčele toliko važne za cjelokupan život na našem planetu, imao je više od 500.000 pregleda i preko 15.000 sati gledanja na Konzumovom YouTube kanalu. O velikom uspjehu kampanje svjedoče i ostali pokazatelji poput 65.000 preuzimanja aplikacije Zumići, 6.497 videa sa Zum Zum pjesmicom na popularnoj platformi Tik Tok, čak pet Facebook grupa kreiranih za razmjenu sličica sa Zumićima te činjenica da je, prema Google Trendsu, pojam Zumići na tražilici nadmašio čak i iznimno visoki interes za pojmove vezane uz Konzum dostavu.