ANO, prvi hrvatski brokeri u osiguranju proslavili 21 godinu postojanja

In Osiguranja
ano

Zabavom pod zvijezdama kojoj su nazočili tvrtkini brojni klijenti i partneri iz financijske industrije i biznisa sinoć je obilježena punoljetnost hrvatske tvrtke ANO.

ANO društvo za brokerske poslove u osiguranju i reosiguranju osnovano je 2000. godine kao podružnica globalnog Aon-a, vodećeg svjetskog pružatelja usluga upravljanja rizicima, posredovanja u osiguranju i reosiguranju, te savjetovanja o ljudskim resursima koji broji više od 50.000 zaposlenika u 120 zemalja svijeta. ANO već 21 godinu aktivno sudjeluje i gradi tržište osiguranja u Hrvatskoj, a od 2017. u potpuno su hrvatskom vlasništvu te nastavljaju uspješan, eksponencijalan rast poslovanja. U 2020. godini ostvarili su prihode od 15,5 milijuna kuna.

„U više od dvadeset godina na hrvatskom tržištu za naše smo klijente u osiguranje plasirali više od dvije milijarde kuna premija. Ponosni smo što imamo priliku brinuti i upravljati programima osiguranja za neke od najvećih i najuspješnijih domaćih i međunarodnih kompanija. Vjerujemo da smo kombinirajući AON-ov globalni know-how s odličnim poznavanjem prilika na lokalnom tržištu našim klijentima i partnerima kroz ovo vrijeme omogućili bezbrižno i fokusirano poslovanje u sve kompleksnijem svijetu, a to namjeravamo činiti i nadalje.“ okupljenima je poručila glavna direktorica Anđela Buconjić Šutija. Šutija je ujedno i predsjednica Udruženja brokera u osiguranju pri HGK.

Unatoč činjenici da se tržište osiguranja u našoj zemlji nastavlja razvijati, čime zauzima treće mjesto na financijskom tržištu, iza banaka i obveznih mirovinskih fondova, Hrvatska u osiguranju i dalje zaostaje za razvijenijim zemljama. Prema podacima Hrvatskog ureda za osiguranje prosječna je premija osiguranja po stanovniku u Hrvatskoj lani iznosila 342 EUR, dok je prosjek na razini EU dosezao 2170 EUR. U 2020. godini zaračunata bruto premija društava za osiguranje u Hrvatskoj iznosila je 10,5 milijuna kuna, što je neznatan pad odnosu na 2019. U ANO vjeruju da će se, potaknuti posljedicama pandemije, sve veći broj građana i društava bolje upoznati s proizvodima osiguranja i zaštitom koju osiguranje pruža građanima i društvima u sve neizvjesnijoj svakodnevici, te da pravi procvat na tržištu osiguranja u Hrvatskoj tek slijedi.

Fotografije: Luka Smuk

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design