Za male i srednje poduzetnike, buduće startupove i sve koji planiraju krenuti u nove poslove HPB je započela program edukacije za pripreme, vođenje i financiranje biznisa dostupan svima.
Hrvatska poštanska banka pokrenula je projekt financijske pismenosti za male i srednje poduzetnike. U prvoj fazi projekta ‘HPB za financijsku pismenost’ Banka u suradnji s Novom TV u sklopu poslovnog tv-magazina Informer od travnja do rujna 2017. educira buduće poduzetnike i one koji su već na tržištu. Program edukacije osmišljen je kao vodič za jednostavnije i uspješnije poslovanje – od pokretanja posla, izrade poslovnog plana, priprema za investicijske kredite, važnosti financijskih izvješća itd. do analize zaduženosti i traženja boljih financijskih rješenja.
U realizaciji projekta sudjeluju bankari HPB-a, poduzetnici među kojima i startupovi te konzultanti.
Ovim projektom HPB želi pridonijeti poboljšanju financijskog znanja posebno malih poduzetnika, bržim pripremama za biznis kojem se žele posvetiti i lakšem ispravljanju propusta onih koji su već na tržištu.
ŠTO OBUHVAĆA PROGRAM EDUKACIJE:
- za sve koji bi krenuli u biznis, ali ne znaju kako predstavljamo redoslijed koraka i pregled osnovnih financijskih pojmova
- za one koje čeka planiranje dajemo prikaz izrade dobrog poslovnog plana
- za sve koji nisu sigurni u vlastiti projekt objašnjavamo zašto je (i) bankama važno vjeruje li poduzetnik u novi poslovni izazov
- buduće poduzetnike savjetujemo koje informacije treba unaprijed pripremiti za sastanak s bankarom
- buduće korisnike kredita podsjećamo na kreditnu sposobnost i potrebna osiguranja
- za buduće startupove donosimo iskustva drugih
- za male i srednje koji su već na tržištu tražimo bolja financijska rješenja
„TV-prilozi su dostupni na www.hpb.hr, a video sadržaj prate kratki članci s prikazom najtraženijih savjeta za poduzetnike. Sadržaj je prezentiran jednostavno i dostupan je svima”, napominju u Uredu za korporativne komunikacije HPB-a koji vodi projekt.
U drugoj fazi projekta financijske pismenosti HPB priprema edukaciju poduzetnika fokusiranu na specifične zahtjeve pojedinih regija.