Hrvatski građani u 2021. na internetu najviše kupovali mobitele i pametne satove

In Trgovina na malo
Digitalizacija nastave za odrasle

Hrvatski građani ove su godine na internetu najviše kupovali mobitele i pametne satove, prosječna vrijednost online košarice iznosi 268 kuna, a najtraženiji proizvod bio je robotski usisavač, pokazala je analiza portala Jeftinije.hr.

Godina je, kako ističu, bila iznimna u svakom aspektu online kupovine – interes potrošača za kupnju putem interneta se pojačao i taj je oblik kupnje uvelike zamijenio tradicionalnu.

Tijekom 2021. u Hrvatskoj je putem interneta kupovalo 59 posto potrošača od 16 do 74 godine.

Rast potražnje za proizvodima u online trgovinama ne jenjava i može se primijetiti veliki porast u gotovo svim segmentima proizvoda. Tako je primjerice potražnja za pametnim satovima i mjeračima u odnosu na prošlu godinu porasla za 98 posto.

Istraživanje Shopper’s Mind 2021 koje je Jeftinije.hr proveo s partnerima – agencijama Valicon i iProm, pokazalo je da je prosječna vrijednost online košarice kod hrvatskih kupaca 268 kuna.

Analiza je pokazala da su najpopularnije kategorije proizvoda mobiteli i pametni telefoni. Slijede pametni satovi i mjerači, LCD/LED televizori i ljetne automobilske gume.

U top 10 najpopularnijih kategorija su još dječje tenisice, hladnjaci sa zamrzivačem, zimske gume, klima uređaji, perilice rublja i prijenosna računala.

Najtraženiji proizvod – robotski usisavač

Proizvod kojeg su ove godine hrvatski online kupci najviše tražili je XIAOMI-jev robotski usisavač Vacuum MOP essential.

Među 10 najpopularnijih proizvoda koje su hrvatski potrošači odabirali tijekom 2021. našle su se i Apple bežične slušalice, parni čistač, pametni satovi, pametni telefon, krevet i kuhinjski blok.

Prodajni menadžer na Jeftinije.hr Igor Martinović ističe kako je 2021. i dalje u znaku pandemije, ali covid mjere su drugačije od zemlje do zemlje i manje restriktivne nego su bile u 2020. godini.

Zero-covid strategija, kako navodi, više nije opcija što je utjecalo na rast web trgovaca. Na više razvijenim tržištima dominantni web trgovci su čak imali i pad u prometu u odnosu na prethodnu godinu, ponajviše zbog ogromnog rasta 2019./2020.

“Na hrvatskom tržištu pada nije bilo jer je inercija koju je covid stvorio, ali i uz dodatnu pomoć kroz ogromna ulaganja u digitalni marketing (dosad neviđena na ovim prostorima) prije svega dominantnih fashion “powerhouse” iz EU dovela do daljnjeg rasta u 2021. većine kategorija proizvoda”, izjavio je Martinović.

Vjeruje da će 2022. donijeti još više ulaganja u digitalni marketing što će još više potaknuti potražnju. (H)

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design