Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u četvrtak je donijelo odluke o marketinškoj i PR suradnji s Hrvatskim vaterpolskim savezom te Hrvatskim košarkaškim savezom do 2024. godine, dok se suradnja s Hrvatskim olimpijskim odborom odnosi na razdoblje do 2025. godine, priopćeno je iz HTZ-a.
„Hrvatska prepoznaje važnost sporta u svim segmentima, i uz sve aktivnosti koje Ministarstvo turizma i sporta financira kroz krovna sportska udruženja i nacionalne sportske saveze, ovo je još jedna dodatna podrška sustavu sporta”, izjavila je ministrica Brnjac, koja je vodila on-line sjednicu Turističkog vijeća, uz prisustvo direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničića.
Kako je dodala, sport ima višestruku vrijednost i mnogo pozitivnih učinaka a svako ulaganje u to područje vraća se kroz zdravlje građana, ali i izvanredne uspjehe sportašica i sportaša, zahvaljujući kojima je Hrvatska među najuspješnijim zemljama svijeta i koji doprinose velikoj vidljivosti i prepoznatljivosti Hrvatske te je na taj način promoviraju.
“Stoga nam je suradnja s nacionalnim sportskim savezima od izuzetne važnosti i drago mi je što je nastavljamo i na ovaj način“, navela je.
Suradnja Hrvatske turističke zajednice s nacionalnim sportskim savezima, između ostalog, obuhvaća promociju turizma kroz marketinške i PR aktivnosti, odnosno kroz isticanje loga hrvatskog turizma na sportskoj opremi, kao i kroz objavu materijala na svim ostalim kanalima komunikacije te popratnim službenim događanjima, kaže se u priopćenju.
„S obzirom da je naša zemlja u svijetu prepoznata i kao kvalitetna turistička destinacija, dodatnom promocijom kroz sport gradimo pojačanu vidljivost naše zemlje u globalnim okvirima“, izjavio je Staničić, podsjetivši kako u promotivnim kampanjama HTZ-a sudjeluju i brojni hrvatski sportaši.
Članovi vijeća prihvatili su i Program dodjele potpora male vrijednosti (de minimis) za razvoj turističkog sektora u 2022., kojim se uređuju uvjeti, kriteriji i način dodjele potpora za sufinanciranje troškova predviđenih javnim pozivom za dodjelu potpora male vrijednosti namijenjenih razvoju programa destinacijskih menadžment kompanija u 2022. godini.
Javni poziv bit će objavljen na mrežnim stranicama HTZ-a najkasnije do 15. ožujka 2022. godine, a ukupna planirana financijska sredstva za potpore iznose 1,6 milijuna kuna, Navode iz HTZ-a. (H)