Čokitout! – drugačije Čokse za još više slatke zabave

In Promocije / novi proizvodi
Čoksa_svi okusi

Omiljena čokolada Čoksa, namijenjena ponajprije djeci, ali jednako tražena i među odraslima, dobila je originalni i otkačeni novi dizajn i širu ponudu super okusa kako bi dostojno ispratila vruće ljeto i odvažno ušla u novu jesensku sezonu i školsku godinu.

Redizajn i paleta zanimljivih kombinacija sastojaka razlog su zbog kojeg će Čoksa olakšati i uljepšati sve nove početke koji su pred vratima.

Čoksa creamy milk #ČOKMEUP dobro je poznata sladokuscima, a njezino punjenje najfinijom mliječnom kremom siguran je odabir u svakoj situaciji. Čoksa banana & biscuit #ČOKOFF svojim će finim keks-punjenjem iznova oduševiti ljubitelje najpopularnijeg voća, a Čoksa crispy cocoa #ČOKIN taman je po mjeri svima koji uživaju u hrskanju slatkih komadića kakaa.

Za dostojan ispraćaj ljeta Kraš predstavlja i dvije nove Čokse. Čoksa forest fruit & cereals #ČOKON s ukusnom kremom od šumskog voća i hrskavim žitaricama toliko je ukusna da ćete je poželjeti jesti za doručak, baš svaki dan. Čoksa salted peanut #ČOKITOUT donosi provjerenu kombinaciju čokolade i kikirikija, dream teama kojem su dodana i zrnca soli za još intenzivniji i zanimljiviji okus.

Čoksa je vjeran prijatelj djece u bilo koje doba, u učionici ili na igralištu, u jurnjavi na hodnicima tijekom odmora, a drag je izbor i odraslima za dizanje energije i ono malo slatkog kad treba popraviti dan. Više o novoj Čoksi saznaj na www.kras.hr.

Nove okuse potražite na policama svih trgovačkih lanaca te u Kraševim Bonbonnièreama.

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design