Kaufland predstavio drugi Izvještaj o održivosti

In Tvrtke i tržišta
Kaufland predstavio drugi Izvještaj o održivosti

Interaktivnom izložbom pokazali zašto su na samom vrhu društveno odgovornih poduzeća u Hrvatskoj.

Trgovački lanac Kaufland objavio je svoj, drugi po redu, Izvještaj o održivosti te tom prilikom u svojim prostorima organizirao dvodnevnu izložbu kako bi se što vjernije prikazale društveno odgovorne aktivnosti provedene tijekom 2020. i 2021. godine. Naime, Izvještaj o održivosti odnosi se na dvije poslovne godine, a donosi detaljan prikaz društveno odgovornog poslovanja Kauflanda u Hrvatskoj, transparentno prikazuje utjecaj poslovanja tvrtke na gospodarstvo, okoliš i društvo te obuhvaća sadašnje i buduće napore u održivom djelovanju Kauflanda kao međunarodne kompanije u Hrvatskoj.

Ova interaktivna izložba pokriva teme koje obrađuje i sam Izvještaj, a postavljena je u šest povezanih prostorija od kojih svaka predstavlja jedan smjer društveno odgovornog djelovanja te posjetiteljima daje opipljiv uvid u održivo poslovanje Kauflanda. Izloženi su, primjerice, darovi za zaposlenike, proizvodi od reciklirane plastike te primjeri održivog asortimana koje svaki kupac može naći u Kauflandu.

Nadalje, prikazani su projekti Kauflanda u kojima je naglašena posvećenost zajednici poput donacijskih programa, Kaufland škole voća i povrća te volontiranja. Dio izložbe bavi se temama klime i očuvanja okoliša odnosno naporima koje Kaufland ulaže kako bi se smanjile emisije CO2 i kako bi se očuvale vode. Važna je tema i smanjenje otpada od hrane gdje je cilj prikazati apsolutnu iskoristivost namirnica.

„Ponosni smo na sve naše projekte i aktivnosti koje su povezane s društvenom odgovornošću i održivosti, ali i na pozitivan razvoj i važnost tih tema u Kauflandu. Još jedan Izvještaj o održivosti jasno pokazuje koliko ulažemo u DOP aktivnosti i da zaista provodimo djela, ne ostajemo samo na riječima. Sama izrada Izvještaja dugotrajan je i kompleksan projekt, a ovu smo izložbu organizirali kako bismo naš rad približili medijima, poslovnim partnerima, ali i svim našim zaposlenicima iz drugih odjela“, objasnila je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija.

Ne čudi kako je ovaj trgovački lanac u zadnjih šest mjeseci dobio čak dvije prestižne nagrade za svoj društveno odgovorni angažman, Zlatnu košaricu u kategoriji „Društveno odgovorna kompanija godine“ te Hrvatski indeks održivosti u području „Upravljanje okolišem“. Kaufland će i dalje raditi na očuvanju klime i okoliša kao i društvenom angažmanu te vjeruju u još bolje rezultate, a dosadašnje DOP poslovanje može se vidjeti u digitalnom obliku Izvještaja o održivosti na kaufland.hr/izvještaj

You may also read!

poljoprivreda

CroAGRO – sajam kakav poljoprivreda zaslužuje

Ove godine fokus je na izazovima radne snage u agrosektoru Damir Pavlek CroAGRO, međunarodni sajam poljoprivrede, poljoopreme

Read More...
Poslovni subjekti zatražili poticaje za kupnju 2860 'čistih' vozila

Poslovni subjekti zatražili poticaje za kupnju 2860 ‘čistih’ vozila

Preko javnog poziva za kupnju novih vozila na alternativna goriva za pravne osobe, kojeg je Fond za zaštitu okoliša

Read More...
Žito Grupa

Žito grupa prodala gotovo četvrtinu udjela u Tvornici ulja Čepin

Žito grupa u srijedu je objavila da je zaključila transakciju kuporprodaje 23 posto dionica Tvornice ulja Čepin (TUČ), kojom

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design