Badelovi proizvodi nastavljaju dugogodišnju tradiciju osvajanja prestižnih nagrada

In Brandovi
1-Badel_Superior Taste Award

Konstantnim ulaganjem u razvoj i inovacije, tvrtka Badel 1862 učvrstila je poziciju lidera premium pića na domaćem tržištu, a linija Korlat rakije i likeri se pokazala iznimno uspješnim dijelom takve strategije. Svaki je od pet vrhunskih proizvoda brenda Korlat rakije i likeri stvorio prepoznatljivu kvalitetu, čemu u prilog idu i brojne nagrade na domaćim i međunarodnim natjecanjima.

Korlat Medica s propolisom te Korlat šipak i divlja ruža, dva jedinstvena okusa Badelova premium brenda Korlat rakije i likeri, nagrađeni su ove godine dvjema zlatnim zvjezdicama, prestižnim međunarodnim priznanjem „iTQi Superior Taste Award“ koji jamči izvrsnost kvalitete. Korlat Medica s propolisom zamamnog je mirisa i bogate boje, a puni, medeni okus duguje spoju triju vrsta slatkog meda s blagom gorčinom propolisa, dok je Korlat šipak i divlja ruža okusna i mirisna senzacija koju karakterizira posebna kombinacija ljekovitog ploda šipka i osvježavajuće esencije divlje ruže. Ta se kombinacija pokazala dobitnom i na ISCRO-u 2016. godine, kada je Korlat šipak i divlja ruža dobio titulu „Šampion kvalitete“.

2-Badel_Superior Taste Award 0

Profesionalni je žiri prepoznao i kvalitetu Korlat Travarice barrique sa smiljem, u čijoj recepturi dominira Immortele – dalmatinsko smilje, te je 2016. godine također ovjenčao dvjema zlatnim zvjezdicama „iTQi Superior Taste Award“. 2015. godine, potvrdu izvanredne kvalitete na spomenutom natjecanju u Bruxellesu dobio je i premium liker Korlat Aronija, koji je nepca žirija osvojio intenzivnim i bogatim voćnim okusom koncentriranog soka aronije. Korlat Loza barrique najnagrađivaniji je proizvod brenda, proizveden od masulje svježih bobica grožđa te potom njegovan u hrastovim barrique bačvama. Na prestižnim natjecanjima 2013. godine, IWSC (International Wine & Spirits Competition) i ISC (International Spirits Challenge), osvojio je brončane medalje, a iste je godine na CROPAK-u dobio nagradu za dizajn ambalaže.

Vizualni je identitet brenda Korlat rakije i likeri u potpunosti unificiran i sadrži stilizirano slovo „K“ koje je u pravom zlatu aplicirano na boci, a svaki od 5 okusa odlikuje jedinstvena i karakteristična ilustracija.. Korlat Aronija i Korlat Travarica barrique sa smiljem posljednji su u nizu s novim vizualnim identitetom, a dio zlatne zaštitne kapice zaokružuje cjelinu i daje puni dojam premium kvalitete. Krajem 2016. godine, Badel je na tržište lansirao i svojevrsnu nadogradnju premium proizvodima – atraktivne lux kutije koje su pomogle vidljivosti proizvoda na policama trgovina i koje su mnogi počeli odabirati kao savršene poklone.

You may also read!

Članovi Uprave dm-a

dm potvrdio lidersku poziciju na hrvatskom tržištu s ukupnim rastom prometa od 10 posto

U četvrtak 13. studenog članovi Uprave dm-a predstavili su rezultate poslovne godine 2024./2025. , u kojoj je promet dm-a

Read More...
Fortenova grupa

Fortenova grupa i Žito grupa potpisuju ugovor o kupoprodaji kompanije Zvijezda

Fortenova grupa i Žito grupa potpisat će danas ugovor o kupoprodaji kompanija Zvijezda plus d.o.o. i Zvijezda d.o.o. Ljubljana,

Read More...
turizam

Hrvati putuju pet puta godišnje: gotovo polovica planira zimski odmor u Hrvatskoj, a jednako toliko izvan nje

Građani Hrvatske ove godine putuju više nego ranije, ali s pažljivijim planiranjem troškova. Najnovije istraživanje MasterIndex koje je za

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design