D-Marin, vodeća grupacija vrhunskih marina, dobitnik je priznanja međunarodnog natjecanja “iF DESIGN” za projekt korisničkog iskustva u svojim marinama diljem Mediterana i Jadranske obale, razvijen u suradnji s dizajnerskim studijem Sketchin.
Usklađujući digitalne aktivacije i osobne usluge D-Marinov projekt ‘Reshaping the Marina Industry Standard’, pokorio je žestoku konkurenciju u kategoriji Service Design Award unaprjeđenjem korisničkog iskustva vrhunske kvalitete u svojim marinama među kojima su i one na hrvatskoj obali marina Borik, marina Dalmacija, marina Mandalina i marina Tribunj
Zajednički rad timova iz dizajnerskog studija Sketchina i D-Marina započeo je intenzivnim istraživanjem ponašanja, navika i potreba korisnika u marinama prepoznavajući pritom prilike za poboljšanje usluga kao i ključna područja u kojima se D-Marin ističe pred konkurencijom. Time je istraživanje korisnika postalo pokretačka snaga investicije vrijedne 10 milijuna eura kao dio inicijative ‘Connected Marina’, a koja koristi digitalne inovacije u svrhu unaprjeđenja korisničkog iskustva u marinama s ciljem besprijekornog i jednostavnog doživljaja. Projekt je pomogao u razlikovanju pristupa D-Marina svojim korisnicima kao novog standarda u industriji marina te je učinio D-Marin marine “prepoznatljivima, jedinstvenima i cijenjenima”.
„Iznimno smo sretni zbog ovog priznanja od strane jedne od najprestižnijih međunarodnih profesionalnih nagrada koja privlači visokokvalitetne sudionike i projekte iz cijeloga svijeta. To svjedoči o našoj predanosti izvrsnom korisničkom iskustvu i uspjehu projekta koji smo ostvarili sa Sketchin timom“, kazao je izvršni direktor D-Marina Oliver Dörschuck te dodao “Prepoznali smo da je kombinacija fizičkog i digitalnog iskustva ključna za pružanje kvalitetnu uslugu u našim marinama. Naše digitalne inovacije i personalizirana usluga koju D-Marin osoblje pruža našim klijentima osiguravaju učinkovitost zbog čega korisnici naših marina mogu maksimalno uživati u vremenu provedenom na svojim plovilima“.
“iF Design”, najprestižnija globalna industrijska nagrada, ove je godine privukao oko 5.500 renomiranih tvrtki poput Oral-B, Hyundaia i Samsunga.