Konzum pokreće veliku inicijativu za učenike i škole s fondom opreme vrijednim više od 700 tisuća eura

In DOP
Konzum

Jedinstveni program vjernosti omogućava kupcima da školi po izboru doniraju kupone za nabavku vrijedne opreme i tako zajedničkim snagama doprinesu razvoju malih talenata.

U Hrvatskoj danas ima 454.000 učenika u 2.570 osnovnih i srednjih škola, a redovna sredstva za nabavu edukacijskog materijala i opreme često su nedostatna i za podmirenje osnovnih potreba. S ciljem poticanja boljih uvjeta za učenje i rast, odnosno kako bi mali talenti postali veliki i ostvarili svoj potencijal, Konzum je pokrenuo jedinstveni community program „Mali veliki talenti“, koji će se odvijati od 31. kolovoza do 8. studenog 2023. u svim prodavaonicama diljem Hrvatske.

Program funkcionira na način da za svakih potrošenih 10 eura/75,35 kuna ili za kupnju određenih proizvoda u Konzumu kupac dobiva jedan kupon, koji će u fizičkom ili digitalnom obliku (skeniranjem QR koda) moći donirati školi po vlastitom izboru. Škole će prikupljene kupone moći zamijeniti za opremu iz posebno pripremljenog kataloga s vrijednim predmetima iz područja IT-ja, multimedije, sporta, umjetnosti, znanosti, igre i rekreacije. Ukupna vrijednost fonda opreme koji je osigurao Konzum iznosi više od 700 tisuća eura.

„Trudimo se da projekti koje radimo budu inovativni i društveno odgovorni, a uvijek su motivirani ostvarivanjem boljih vrijednosti za naše društvo, posebno onda kada je riječ o postavljanju temelja za generacije koje dolaze. Mlade osobe, oni koji su već pokazali svoje talente, kao i oni koji tek koračaju tim putem, predstavljaju ključ uspješnije zajednice i naša je zajednička odgovornost pružiti im podršku u stvaranju boljih uvjeta za rast i razvoj. Ovaj program ujedno je i prilika da se podsjetimo onih koji su nas nadahnuli i podržali na našem putu: učitelja, mentora i inspirativnih osoba. Stoga pozivamo naše kupce da zajedno u sklopu ovog programa pomognemo svim malim talentima da postanu veliki“, izjavila je Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga Konzuma.

„U svakome od nas krije se neki talent, samo ga trebamo otkriti i njegovati – ja sam sretan što se nogometom bavim još od škole, a zahvaljujući ovom Konzumovom programu sigurno će brojni klinci pronaći nešto što ih veseli i u čemu su dobri. Prava oprema i podrška u školi, kojima ćemo kroz Male velike talente pomoći, velik su vjetar u leđa u pravom smjeru, zato sam se pridružio programu da i moja poruka potakne što više ljudi na sudjelovanje“, istaknuo je Joško Gvardiol, naš vrhunski nogometaš i nogometni reprezentativac te zaštitno lice kampanje. Kao ambasadori Jošku su se pridružili i Ema Donev, Albert Gajšak, Mirela Kardašević i Marko Mrkić – svi su svoje prve velike uspjehe ostvarili još u školskim klupama.

Sve informacije o Malim velikim talentima dostupne su na .

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design