Digitalizacija donosi rast profita, ali nedostatak „holističkog“ pristupa digitalnoj transformaciji može ugroziti cijeli proces

In Istraživanja
Maria Boldor

Istraživanje pod nazivom “Digitalna vrijednost” koje je provela konzultantska kuća Horváth potvrđuje da nerazumijevanje između značaja digitalizacije za kompaniju i nužnosti cjelovitog pristupa može dovesti u pitanje uspjeh cijelog procesa. Kako bi transformacija bila uspješna nužno je na svim razinama komunicirati njezine prednosti, ulagati u razvoj digitalnih vještina i kontinuirano raditi na unaprjeđenju procesa.

Digitalizacija danas predstavlja ključnu pokretačku snagu kompanija i nerijetko je najveći dio ulaganja predviđen upravo za njezino unaprjeđenje i razvoj kako bi se osigurao stabilan rast i konkurentnost kompanije u promjenjivom poslovnom okruženju. Kompanije sve više ulažu u nove tehnologije i edukaciju zaposlenika, no samo trećina njih odlučuje se za „holistički“ pristup u ovom procesu, te uglavnom mjere uspjeh digitalne transformacije analizirajući pojedinačne procese unutar kompanije.

Istraživanje pod nazivom “Digitalna vrijednost” (Digital Value) koje je provela konzultantska kuća Horváth, a u kojem je sudjelovalo više od 300 menadžera iz 14 različitih industrija potvrđuje da nerazumijevanje između značaja digitalizacije za kompaniju i nužnosti cjelovitog pristupa može dovesti u pitanje uspjeh cijelog procesa. Iako istraživanje potvrđuje da digitalizacija dominira projektnim portfoliom kompanija i visoko je rangirana u razvojnim planovima, gotovo polovica kompanija suočava se s rizikom da će se tijekom procesa zanemariti ciljevi i razlozi zbog kojih je kompanija krenula u digitalnu transformaciju.

„Dio kompanija suočava se sa situacijom da se inicijative vezane za digitalizaciju jednostavno i bez analize “ugase”. Razlozi za to su najčešće nepovezanost između pojedinačnih inicijativa unutar kompanije, kao i nedostatak usklađenosti i cjelovitog upravljanja procesima. Rješenje leži u „holističkom“ pristupu koji osigurava praćenje uvođenja digitalizacije na svim razinama, te predviđanja potencijalnih slabosti kompanije. Kako bi transformacija bila uspješna, nužno je na svim razinama komunicirati njezine prednosti, ulagati u razvoj digitalnih vještina među zaposlenicima, kao i kontinuirano raditi na unaprjeđenju procesa implementacijom odgovarajuće tehnologije“, objasnila je Marija Boldor iz konzultantske kuće Horváth.

Upravljanje digitalizacijom treba biti jasno definirano: ključno je prije uvođenja novih procesa napraviti evaluaciju, evidentirati očekivanja i potrebna ulaganja, te predvidjeti očekivani rast – i u financijskom i u nematerijalnom dijelu, savjetuju u Horváthu. Već desetu godinu zaredom, kvalitetu i stručnost konzultantske kuće Horváth potvrđuje i renomirani poslovni magazin brand eins, koji je Horváth uvrstio na listu najboljih konzultanata u području menadžmenta.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design