Grupa Podravka ostvarila 38,8 mln eura neto dobiti u prvom polugodištu

In Tvrtke i tržišta
Podravka odabrana kao preferirani kupac Belja, Vupika i PIK-a Vinkovci

Grupa Podravka u prvih šest mjeseci ove godine ostvarila je neto dobit iz poslovanja iz koje su isključene jednokratne stavke (normalizirana dobit) u iznosu od 38,8 milijuna eura, što je gotovo 50 posto više od normalizirane neto dobiti za isto razdoblje lani, kada je iznosila 26 milijuna eura, objavili su u srijedu iz te kompanije.

Operativna dobit Grupe prije amortizacije (EBITDA) dosegnula je 65,8 milijuna eura, što je rast od 17,5 milijuna eura, odnosno 36,2 posto.

Prihodi od prodaje ostvareni su u iznosu od 380,4 milijuna eura i gotovo deset posto su bili veći. Prihodi segmenta Prehrane pritom su porasli za 25,3 milijuna eura ili 9,6 posto u odnosu na prvih šest mjeseci lani, dok je rast prihoda segmenta Farmaceutike iznosio 8,8 milijuna eura ili 10,8 posto.

“Rezultati ostvareni u prvoj polovici godine potvrda su ispravnosti odluka o transformaciji nastupa na inozemnim tržištima, ali i upornosti u provedbi tih odluka kojima smo bili posvećeni u proteklom razdoblju”, kazala je predsjednica Uprave Podravke Martina Dalić.

Posebno, kako je rekla, mogu biti zadovoljni širenjem poslovanja i povećanjem profitabilnosti na tržištima zapadne Europe, naročito Njemačke, ali i Austrije te Amerike. To su tržišta na koja su posebno usmjerili svoju pozornost. Rast prodaje na inozemnim tržištima rezultat je povećanih količina prodaje, ali i odluke da cijene po kojima prodaju svoje proizvode na bogatijim tržištima ne mogu biti niže od onih po kojima ih prodaju u Hrvatskoj, kazala je Dalić.

Napominje i kako su uspjeli povećati izvoz, istovremeno pozicionirajući Podravkine proizvode na način na koji to kvaliteta njihovog portfelja i zaslužuje.

“Iako je pred nama još puno posla, ovi rezultati potvrđuju da su aktivnosti na unutarnjoj transformaciji Podravkinog poslovanja jednako uspješne, kao i naše brojne investicije koje su često vidljivije zbog svoje opipljivosti. Naravno, zasluge za ova postignuća idu svim zaposlenicima Podravke koji zajedničkim naporima provode sve naše zacrtane ciljeve i potrošačima nastavljaju pružati samo najkvalitetnije usluge i proizvode“, poručila je Dalić.

Navela je kako je cijelo prvo polugodište, kao i ostatak godine obilježen dovršetkom velikih investicija koje se provode u sklopu Podravkinog investicijskog ciklusa koji je započeo 2021. godine. Tako je otvorena nova Tvornica tjestenine u Koprivnici, a nedavno i novi pogon za preradu rajčice u Varaždinu.

Dovršena je također i modernizacija pogona pekare u Mariboru, u Koprivnici je započela gradnja novog Transportnog centra, a najesen se očekuje dovršetak i otvorenje logističko-distributivnog centra, najveće investicije u sklopu Strategije poslovanja Grupe Podravka do 2025. godini.

Iz Podravke u priopćenju navode kako je završetak prvog polugodišta obilježen odlukom Fortenova grupe o izboru Podravke kao preferiranog partnera za kupnju poljoprivrednih kompanija Belje, PIK Vinkovci, Vupik, Energija Gradec, Belje Agro-vet i Felix. Dovršetak procesa prodaje uslijedit će nakon dodatnih pregovora i usuglašavanja kupoprodajnog ugovora te dobivanja svih potrebnih odobrenja regulatornih tijela u Hrvatskoj i regiji.

Iz Podravke napominju kako tijekom cijele godine nastavljaju s ulaganjima u modernizaciju poljoprivredne proizvodnje. Jedan od ključnih ciljeva je i daljnje ulaganje u sustave navodnjavanja, odnosno proširenje poljoprivrednih površina pod navodnjavanjem, što je preduvjet za uspješnu proizvodnju povrća i jačanje konkurentnosti domaće poljoprivredne proizvodnje. (H)

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
dan-poduzetnika

HUP: Uz uklanjanje prepreka gospodarski rast mogao bi biti i brži

Hrvatsko gospodarstvo raste po najvišim stopama u EU, ali rast bi mogao biti još brži, a Hrvatska bi mogla

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design