Premium sadržaji, autentičnost i turizam mladih – najsnažniji su turistički trendovi – zaključak je to niza globalnih turističkih stručnjaka

In Konferencije / savjetovanja
Premium sadržaji, autentičnost i turizam mladih – najsnažniji su turistički trendovi – zaključak je to niza globalnih turističkih stručnjaka

Međunarodna konferencija TOURISM 365 okupila je globalne eksperte i međunarodne turoperatore i agencije te tijekom drugog dana potvrdila snažan trend rasta značaja ove konferencije i broja međunarodnih sudionika.

Drugog dana, održano je više od 600 sastanaka, u kojima je sudjelovalo više od 100 delegata, u suradnji s londonskim New Deal Europe. Turistički eksperti i globalni turoperatori informirali su se o ponudi vodećih domaćih turističkih kompanija. Sudionici iz 16 zemalja, Europe, SAD-a i Kanade, pokazali su interes za Hrvatsku te nakon konferencijskog dijela krenuli na studijsko putovanje kroz pet destinacija: Zagreb, Zagorje, Opatiju, Lošinj i Gorski kotar.

Svjetski lideri u turizmu doprinijeli su atraktivnosti konferencije, Adele Youngs, članica uprave Europske turističke udruge i direktorica Live Travel and Tours istaknula je važnost mladih generacija putnika s obzirom na to da analize pokazuju da preuzimaju primarnu poziciju po potrošnji. Youngs je to potkrijepila primjerom edukativnih putovanja grupa mladih srednjoškolaca s Novog Zelanda koji donose više od 10 milijuna eura godišnjeg prihoda europskom turizmu. “Mladi traže autentičnost, održivost i simbiozu s lokalnom zajednicom, što je ključno za njihovo zadovoljstvo, a često se kasnije vraćaju s obiteljima na luksuzna putovanja.” naglasila je Youngs.

Thomas Bömkes, direktor Diversity Tourisma, naglasio je važnost razumijevanja potreba gostiju i njihove interpretacije sadržaja. “Premium turizam za mene znači uživanje u prirodi. Spreman sam platiti za iskustvo koje nudi sadržaj prilagođen mojim interesima.” Međutim, dodao je kako to ne mora svakome biti želja, odnosno kako je premium turizam zapravo kvalitetno vrijeme provedeno s najbližima te zaključio kako je važno da postoji odgovarajuć sadržaj za različite strukture gostiju u destinacijama tijekom svih godišnjih doba.

Organizatorica Ivana Kolar zaključila je kako je izrazito važna suradnja svih dionika u destinaciji, tako i u voj konferenciji, koja je okupila stare i nove partnere, globalne eksperte, predstavnike politike, donosioce odluka, inovatore, te mlade i starije generacije – ključna za izlazak Hrvatske iz okvira sezonskog turizma. “Bez edukacije, razvoja i integracije lokalne zajednice u turističke procese nema napretka u turizmu.“- dodala je Kolar.

Značaj lokalne zajednice potvrdila je i zvijezda održivog turizma te urednica Condé Nast Traveller, Juliet Kinsman, rekavši kako prilikom planiranja turističkog putovanja treba voditi računa o odabiru sadržaja koji će povećati prihode prvenstveno lokalnim zajednicama.

TOURISM 365 konferencija nastavlja promovirati održivi razvoj turizma, uz naglasak na cjelogodišnje poslovanje i suradnju između domaćih i međunarodnih dionika.

Konferencija se održava pod pokroviteljstvom i uz partnerstvo Ministarstva turizma i sporta Republike Hrvatske, Hrvatske gospodarske komore i Krapinsko-zagorske županije. Partneri konferencije uključuju Hrvatsku turističku zajednicu, TZ Grada Zagreba, TZ Krapinsko-zagorske županije, TZ Kvarnera, New Deal Europe, G2 Travel, Maistru, , Valamar, Jadranka Hoteli, Hilton ,Terme Tuhelj, Liburnija hotele i TikTok Crew.

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design