Zlatna koza – Capra d’oro 2025. za vizualne komunikacije Klasteru sjeverozapadne Istre

In Iz zemlje
Zlatna koza - Capra d'oro 2025. za vizualne komunikacije Klasteru sjeverozapadne Istre

Turistička zajednica Istarske županije dodijelila je godišnju nagradu Zlatna koza – Capra d’oro za 2025. godinu Klasteru sjeverozapadne Istre u kategoriji Vizualne komunikacije, i to za promotivni video „Where is my cat“. Priznanje je uručeno na svečanoj dodjeli održanoj u pulskom Grand Hotelu Brioni – A Radisson Collection Hotel, uz prisustvo brojnih uzvanika iz turističkog i javnog sektora.

Promo video istaknuo se snažnim vizualnim identitetom te kreativnim pristupom u predstavljanju i promociji destinacije, kao i svih dionika uključenih u rad Klastera – Umaga, Novigrada, Brtonigle, Buja, Motovuna, Grožnjana i Oprtlja te hotelske kompanije Plava Laguna i Aminess Hotels & Resorts.

Riječ je o nagradama koje se svake godine dodjeljuju pojedincima ili skupinama za izuzetan doprinos području marketinških aktivnosti u turizmu Istre, s ciljem poticanja inovativnosti, kvalitete i prepoznatljivosti destinacije.

Priznanje je u ime Klastera preuzeo direktor Turističke zajednice Grada Umaga i predsjednik Klastera svjeverozapadne Istre Milovan Popović, koji je tom prilikom izjavio: „Ova nagrada potvrda je uspješne suradnje svih partnera unutar Klastera sjeverozapadne Istre te zajedničke vizije razvoja destinacije kroz kreativnu, autentičnu i suvremenu komunikaciju. Video Where is my cat rezultat je timskog rada, povjerenja i hrabrosti da se destinacija ispriča na drugačiji način. Ovo priznanje dodatna nam je motivacija za daljnje unaprjeđenje zajedničkih promotivnih aktivnosti i jačanje prepoznatljivosti sjeverozapadne Istre na domaćem i međunarodnom tržištu.“

You may also read!

Industrija

Promet industrije 2,4 posto veći na godišnjoj razini

Ukupni promet industrije u listopadu bio je 2,4 posto veći u odnosu na isti lanjski mjesec, dok je u

Read More...
maja-bogovic

Potrošnja u prosincu potvrđuje pozitivne trendove u maloprodaji

Tradicionalno najintenzivnije razdoblje potrošnje u godini, prosinac i ove godine bilježi rast prometa u maloprodaji. Podaci od početka mjeseca

Read More...
Rješavanje problema nedostatka radne snage i vještina

Europska komisija odobrava veću potporu energetski intenzivnoj industriji

Europska komisija dopušta veću državnu pomoć energetski intenzivnim industrijama kako bi odvratila tvrtke od preseljenja u inozemstvo, a sektori

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design