Tvrtka Presečki grupa napravila je snažan i vidljiv iskorak u javnozdravstvenoj kampanji Lov na tihog ubojicu, potvrdivši kako odgovorno poslovanje može imati stvaran, konkretan i mjerljiv društveni učinak. Uz već prepoznatljivu podršku kroz vlastite prostore i plakate Lova na tihog ubojicu – autobusne kolodvore i stanice, stanice za tehnički pregled vozila te pekare u svom vlasništvu – Presečki grupa otišla je korak dalje oslikavanjem i personalizacijom deset autobusa javnog prijevoza u vizuale i poruke kampanje.
Time su poruke „Znaš li svoj broj?“ i „Upoznaj neprijatelja broj jedan!“ doslovno izašle na ulice – u svaku četvrt, na glavne prometnice i gotovo svaki dom. Autobusi su postali pokretni javnozdravstveni plakati koji svakodnevno podsjećaju tisuće građana na važnost mjerenja krvnog tlaka, kolesterola i šećera u krvi – jednostavnih, ali ključnih koraka u pravovremenom otkrivanju rizika i prevenciji te spašavanju života.
No snaga poruke zdravlja u 2025. godini stvarno korača ulicama. Jednako važnu ulogu u promicanju zdravstvene pismenosti imalo je i najzdravije partnerstvo godine – partnerstvo Lova na tihog ubojicu i Zagreb Advent Runa 2025. Zahvaljujući snažnoj suradnji s partnerima Millenium Promotions i RunCroatia, poruka prevencije i brige o vlastitom zdravlju prenesena je na više od 5.000 trkača, koji su na ZAR-u bili – lovci, a ne lovina.
Takva sinergija javnozdravstvenih inicijativa, sporta, privatnog sektora i struke pokazuje koliko zajedničko djelovanje može biti snažno te kako preventivne poruke mogu dobiti stvaran doseg i postati dio svakodnevice, izvan klasičnih zdravstvenih okvira. U zemlji u kojoj su kardiovaskularne bolesti vodeći uzrok smrtnosti, ovakve inicijative imaju neprocjenjivu vrijednost.
„Hipertenzija je ‘tihi ubojica’ jer često nema simptoma, a posljedice mogu biti ozbiljne. Zato kampanjom ‘Lov na tihog ubojicu’ građane želimo potaknuti na najjednostavniji, ali presudan korak: da provjere svoje parametre i da ih redovito prate. Kad preventivnu poruku iznesemo na ulice, ona postaje dio svakodnevice – i to je upravo cilj ove akcije“, izjavio je prof. dr. sc. Ivan Pećin, dr. med, potpredsjednik Hrvatske lige za hipertenziju.
Presečki grupa, kao i partneri Zagreb Advent Runa, pokazali su da društvena odgovornost nije samo deklaracija, već konkretna akcija – akcija koja vozi, trči, staje, prolazi i ostavlja poruku tamo gdje ljudi žive i akcija koja spašava ljudske živote.
Jer kad zdravlje postane dio svakodnevice – više nismo lovina, nego lovci.



































