U kampanji ‘Reci DA!’ donirano pola milijuna kuna

In DOP, Uncategorized
Humanitarna kampanja Reci DA!

U humanitarnoj kampanji Reci DA! prikupljeno je više od pola milijuna kuna za obnovu 13 dječjih domova kojima je osnivač Republika Hrvatska.

Partneri kampanje, tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska, s ponosom ističu da je njihova suradnja dovela do uljepšavanja svakodnevice djece koja odrastaju u dječjim domovima. Rezultati cjelokupne kampanje predstavljeni su u zagrebačkom Dječjem domu Antuna Gustava Matoša u kojemu je prije dvije godine i započela kampanja Reci DA!

Humanitarna kampanja Reci DA! ispunila je svoj cilj! U trinaest dječjih domova kojima je osnivač Republika Hrvatska svakodnevica je ljepša i ugodnija zahvaljujući donaciji u iznosu od 552.358 kuna. Kampanju Reci DA! zajednički su provele tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska, a trajala je dvije godine.

Kupci su kampanju mogli podržati kupnjom istaknutih proizvoda tvrtke Procter&Gamble u trgovinama Lidla. Cjelokupni rezultati dvogodišnje kampanje predstavljeni su u zagrebačkom Dječjem domu Antuna Gustava Matoša u kojemu je humanitarna kampanja Reci DA! i započela.

„Društveno odgovorno poslovanje u srži je djelovanja tvrtke Procter&Gamble u svim sredinama u kojima smo prisutni, a brojni naši programi diljem svijeta su usmjereni na poboljšavanje životnih uvjeta djece i ugroženih obitelji. Iznimno smo ponosni što smo i u Hrvatskoj pridonijeli uljepšavanju svakodnevice djeci koja su u dječjim domovima pronašla privremeno ili stalno mjesto odrastanja. Uređivanjem dječjih soba, te prostora za igru i učenje omogućili smo im da se osjećaju ugodnije u svojoj drugoj obitelji. U ime tvrtke Procter&Gamble zahvaljujem svim sudionicma humanitarne kampanje Reci DA!, a posebno kupcima naših proizvoda koji su prepoznali i podržali zajedničke napore tvrtki Procter&Gamble i Lidl Hrvatska“, izjavila je Lana Zanne Latos, generalna direktorica P&G-ja za Hrvatsku i Sloveniju.

Donacija je usmjerena prema domovima u Zagrebu, Osijeku, Splitu, Puli, Selcu, Vinkovcima, Lipiku, Sl. Brodu, Karlovcu, Koprivnici, Lovranu, Sisku i Dubrovniku.

„Nakon dvije godine humanitarne kampanje Reci DA! možemo s ponosom reći da smo svi zajedno jedna velika Reci DA! obitelj. Povezuje nas zajednički napor da djeci koja su se zbog teških životnih okolnosti našla u dječjim domovima omogućimo ljepšu svakodnevicu, i sada možemo istaknuti da smo u tome zaista i uspjeli. Potaknuli smo lokalnu zajednicu da se odazove pozivu na akciju i da svojim sudjelovanjem omogući uljepšavanje dječje svakodnevice. Hvala svima koji su dali svoj doprinos jer nam je to poticaj da nastavimo i dalje odgovarati na potrebe lokalne zajednice u sredinama u kojima smo prisutni“, izjavila je Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska.

Kampanju Reci DA! od samog početka podržava Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku. U 13 dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska smješteno je 298 djece, a za 427 djece se pružaju usluge boravka ili organiziranog stanovanja. U ime tvrtki Procter&Gamble i Lidl Hrvatska državnoj tajnici Ministarstva uručen je ček s cjelokupnim iznosom donacije.

„Humanitarna kampanja Reci DA! jedina je koja je obuhvatila sve domove kojima je osnivač Republika Hrvatska zbog čega tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska zaslužuju posebno priznanje. Iskorak koji je napravljen prema djeci i trud koji je uložen kako bi im se omogućilo ugodnije odrastanje ostat će trajno zabilježeni u svim domovima u kojima je donacija omogućila uređenje prostora ili nabavu potrebne opreme. Zahvaljujem svim sudionicima koji su svojim osobnim zalaganjem pokrenuli kampanju Reci DA! i time djeci omogućili da im svaki dan bude ispunjen vedrinom, ali i povjerenjem u zajednicu“, izjavila je državna tajnica Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, Marija Pletikosa.

Na predstavljanju cjelokupnih rezultata humanitarne kampanje Reci DA! bili su i ambasadori kampanje, dizajnerica interijera Mirjana Mikulec, voditeljica Karmela Vukov Colić i spisateljica za djecu Sanja Pilić. One su svojim sudjelovanjem i posjetom dječjim domovima značajno pridonijele širenju poruka kampanje i ostvarenju zajedničkog cilja. Na linku pogledajte njihove video poruke zahvale svim sudionicima humanitarne kampanje Reci DA!

You may also read!

wall

Očekuje se daljnja nestabilnost na burzama

Ulagači nervozno iščekuju početak trgovanja na Wall Streetu u ponedjeljak, nakon prošlotjednog potonuća cijena dionica po objavi američkog predsjednika

Read More...
benga

Cijene nafte prošloga tjedna potonule više od 10 posto

Na svjetskim su tržištima cijene nafte prošloga tjedna potonule više od 10 posto jer bi trgovinski rat mogao izazvati

Read More...
Žene u ribarstvu - nevidljiva snaga

Žene u ribarstvu – nevidljiva snaga

Prvo okupljanje žena u ribarstvu na Mediteranu Tradicionalno se ribarstvo oduvijek smatralo muškim poslom. Ipak, žene su važan, ali manje

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design