Iz Agrokora su u utorak izvijestili da je završen proces prijave tražbina unutar postupka izvanredne uprave tijekom kojega je urudžbirano 8.148 pošiljki, a trenutno je digitalizirano 11.659 prijava tražbina, što čini otprilike 99 posto zaprimljenih prijava.
Nakon što je 10. travnja otvoren postupak izvanredne uprave nad Agrokorom i njegovim povezanim i ovisnim društvima sukladno Zakonu o postupku izvanredne uprave u trgovačkim društvima od sistemskog značaja za Republiku Hrvatsku, svi Agrokorovi vjerovnici pozvani su da prijave svoje tražbine izvanrednom povjereniku u roku od 60 dana od objave rješenja.
Rok je, kako se navodi, počeo teći 10. travnja te je trajao do 9. lipnja, čime je završen prvi dio procesa prijave tražbina.
Drugi dio bio je vezan uz pristizanje prijava vjerovnika povezanih i ovisnih društava navedenih u dopuni rješenja Trgovačkog suda od 21. travnja., a rok za te prijave počeo je teći od 60 dana od objave dopunskog rješenja te je istekao 20. lipnja.
“Ukupno je urudžbirano 8.148 pošiljki u oba dijela procesa prijave tražbina. U ovom trenutku je digitalizirano 11.659 prijava tražbina, što čini otprilike 99 posto zaprimljenih prijava. Slijedom toga očekujemo da bi ukupna brojka tražbina mogla biti veća za otprilike stotinjak dodatnih tražbina. I u drugom dijelu procesa prijave sudjelovao je velik broj vjerovnika koji su svoje tražbine prijavljivali sukladno zadanim procedurama i obrascima”, istaknula je izvršna direktorica u Agrokoru Marta Bogdanić.
Zakonom predviđen rok za obradu i usklađivanje zaprimljenih tražbina vjerovnika povezanih i ovisnih društava je 60 dana, nakon čega slijedi objava utvrđenih iznosa tražbina na ploči Trgovačkog suda u Zagrebu, ističu iz Agrokora. (H)