Allianz uspješno započeo 2017. godinu

In Tvrtke i tržišta
allianz

Allianzova operativna dobit za prvo tromjesečje ove godine porasla je nakon solidnih doprinosa koje su ostvarili segmenti životnih i zdravstvenih osiguranja te upravljanja imovinom

  • Ukupni prihodi u prvom tromjesečju porasli su za 2,5 posto na 36,2 milijardi eura
  • Operativna dobit skočila je za 9,4 posto na 2,9 milijardi eura
  • Neto prihodi pripisivi dioničarima pali su za 15,3 posto na 1,8 milijardi eura, ponajviše zbog jednokratne zarade ostvarene godinu dana ranije na prodaji financijskih udjela
  • Omjer kapitaliziranosti prema Solventnosti II iznosio je 212 posto, što uključuje i odbitak od 3 milijarde eura za otkup dionica
  • Potvrđena je prognoza operativne dobiti za 2017. u iznosu od 10,8 milijardi eura, plus/minus 500 milijuna eura

U prvom tromjesečju 2017. godine Allianz Grupa zabilježila je ukupne prihode u iznosu od 36,2 milijardi eura (u usporedbi s 35,4 milijarde eura ostvarenih u istom razdoblju 2016. godine). Porastu ukupnih prihoda od 2,5 posto doprinijeli su baš svi poslovni segmenti. Operativna dobit skočila je za 9,4 posto na 2,9 milijardi eura, ponajviše zahvaljujući odličnim rezultatima segmenata životn i zdravstven osiguranja te upravljanja imovinom. Operativna dobit u segmentu neživotnih osiguranja pala je zbog lošijih rezultata preuzimanja rizika.

Neto prihodi pripisivi dioničarima pali su za 15,3 posto na 1,8 milijardi eura (u usporedbi s 2,1 milijardom eura ostvarenima u prvom tromjesečju 2016. godine), s obzirom na to da je u istom razdoblju prošle godine ostvarena jednokratna zarada od prodaje financijskih udjela, kao i znatno niži troškovi restrukturiranja te niža efektivna kamatna stopa. Osnovna dobit na dionici (EPS) iznosila je 4,00 eura (u usporedbi s 4,71 eurom ostvarenim u istom tromjesečju prošle godine). Anualizirani povrat na uloženi kapital (RoE) iznosio je 12,4 posto (u usporedbi s onim za cijelu 2016. godinu od 12,3 posto).

Anualizirane brojke ne predstavljaju prognozu za cjelogodišnje brojke. Omjer kapitaliziranosti prema Solventnosti II pao je s 218 posto na kraju 2016. godine na 212 posto na kraju prvog tromjesečja ove godine, što je rezultat negativnog utjecaja otkupa dionica od 9 postotnih bodova te pozitivnog utjecaja događanja u samom poslovanju i na tržištu u iznosu od 3 postotna boda.

Osim toga, Allianz Grupa ostvarila je i uspješan početak svog programa otkupa dionica sa 6,7 milijuna dionica kupljenih do 5. svibnja 2017. godine, što predstavlja 1,5 posto dionica u optjecaju.

„Allianz je dobro započeo 2017. godinu. Zabilježeni rezultati vratili su Grupu na put prema ostvarivanju ciljane operativne dobiti za cijelu godinu u iznosu od 10,8 milijardi eura, plus ili minus 500 milijuna eura – naravno, ako ne dođe do nepredviđenih događanja, kriza ili prirodnih katastrofa“, istaknuo je Dieter Wemmer, glavni direktor za financije Allianza SE. „Grupa je zabilježila i veće štete nakon velikih gubitaka te prirodnih katastrofa, ali je ipak ostvarila snažan rast operativne dobiti zahvaljujući poboljšanjima u segmentima životnih i zdravstvenih osiguranja te upravljanja imovinom. Neto prihod Grupe u prvom tromjesečju također je bio solidan s obzirom na iznimno snažno prvo tromjesečje prošle godine tijekom kojega su prodani financijski udjeli.“

You may also read!

Ubrzana digitalna transformacija: Ključna rješenja za modernizaciju javnog sektora u Hrvatskoj i zemljama regije

Ubrzana digitalna transformacija: Ključna rješenja za modernizaciju javnog sektora u Hrvatskoj i zemljama regije

KPMG International je proveo globalno istraživanje "Unlocking Government’s Technology Future" koje otkriva ključne izazove i prilike s kojima se

Read More...
dm eko punionice

dm eko punionice dostupne u devet gradova diljem Hrvatske

dm je proširio mrežu prodavaonica u kojima nudi mogućnost kupnje deterdženata u rinfuzi postavljanjem dviju novih dm eko punionica

Read More...
Konzum

Konzum ponovno vraća kupcima: uz MultiPlusCard niže cijene čak 3.500 proizvoda

Konzum od 4. studenog 2024. za članove programa vjernosti MultiPlusCard snižava cijene još 1000 proizvoda, čime ponovno proširuje pogodnosti

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design