Ambasador branda KONA by Hyundai – Marijana Batinić

In Brandovi
kona

U restoranu Balon u Zagrebu, održana je u utorak press konferencija, na kojoj je Hyundai predstavio ambasadora za brand KONA by Hyundai u Hrvatskoj, poznatu TV voditeljicu, Marijanu Batinić.

Ambasador branda predstavlja ciljnu skupinu nove Hyundai KONE: urbanu generaciju koja stvarajući nove trendove samosvjesno određuje svoj način i stil života.

“You drive it. You define it.” slogan je uzbudljivog Hyundai noviteta – lifestyle SUV-a KONA. Ime KONA potječe od okruga Havajskog otočja te odražava jedinstven način života njegovih stanovnika. KONA je omiljena destinacija za adrenalinske sportove poput surfanja, skijanja na vodi i ronjenja te reflektira avanturistički duh novog Hyundai SUV-a.

KONA nosi obilježja lifestyle SUV-a, dok se ujedno može pohvaliti okretnošću tradicionalnog gradskog automobila, kojega uz moderan dizajn krase napredne značajke sigurnosne tehnologije. Osim uz visoku razinu sigurnosti, KONA dolazi uz bežično punjenje pametnih telefona, povezivanje s Android Auto i Apple CarPlay sustavima te Krell prvorazredni audio sustav.

Uz ovaj automobil lako je biti drugačiji, jer se on prilagođava osobnosti vozača, a KONA će bez problema pratiti Marijanin užurbani stil života, od poslovnih i obiteljskih obaveza sve do izleta u prirodu ili duljih putovanja. Odvažna i moderna Hyundai KONA omogućuje kupcima da sami kreiraju vlastitu vizualno upečatljivu kombinaciju eksterijera i interijera, birajući između dvadeset dostupnih kombinacija boja, a koja predstavlja njihovu osobnost i aktivan životni stil.

„Tempo života kakav imamo, djelomično smo si nametnuli sami, a automobil je nešto bez čega malo tko, uključujući i mene, može zamisliti svakodnevnicu. Moj dan je katkad nepredvidiv, pa se veselim vožnjama u novoj Hyundai KONI.“ izjavila je Marijana Batinić.

You may also read!

Wall street

Svjetske burze pale, inflacija u SAD-u ne popušta

Na svjetskim su burzama cijene dionica prošloga tjedna pale jer će zbog povišene inflacije kamate u SAD-u ostati povišene

Read More...
biam

Uspješno završeni sajmovi BIAM&ZAVARIVANJE

Nakon četiri dana uspješno su završeni bienalni poslovni sajmovi BIAM - 27. međunarodni sajam alatnih strojeva i alata i

Read More...
vito

Promicanje zdravlja na radu – primjeri dobre prakse

Udio ljudi između 15 i 64 godina u Hrvatskoj koji je radno aktivan je među najmanjima u EU. Jedan

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design