Atlantic Grupa je s krajem godine ušla u strateško partnerstvo s mrežom Vivas kafića, koja okuplja gotovo 300 ugostiteljskih objekata. Atlantic na ovaj način značajno osnažuje poslovanje u segmentu espresso kave, gdje će kroz novu suradnju ostvariti dodatnih osam milijuna kuna prihoda od prodaje.
Partnerstvo s Vivas kafićima i Dariom Šimićem, koji je razvio uspješan poslovni model u ovom segmentu, dio je definirane strategije razvoja biznisa kave u Atlantic Grupi, izgradnje liderske pozicije na hrvatskom tržištu kave i širenja u rastućem segmentu konzumacije izvan kućanstva.
„Atlantic Grupa je s približno 24 tisuće tona godišnje vodeći regionalni proizvođač kave. Lider smo na tržištu Srbije s brendom Grand kafa, neprikosnoveni igrač broj jedan u Sloveniji s brendom Barcaffè te ambiciozni izazivač na hrvatskom tržištu, gdje je od Atlanticove akvizicije Droge Kolinske 2010. godine tržišni udio povećan s 4 na današnjih 15,5 posto. Kava je s udjelom od gotovo 21 posto u ukupnim prihodima pojedinačno najveće poslovno područje u Atlantic Grupi i svakako jedno od područja u strateškom fokusu budućeg razvoja poslovanja“, komentirao je Mate Štetić, novi Glavni direktor strateškog poslovnog područja Kava u Atlantic Grupi.
Strategija Atlantic Grupe predviđa unapređenje vodeće pozicije u segmentu kave na području jugoistoka Europe te dodatno osnaživanje potrošačkog iskustva u ovoj kategoriji, ali i kategorijama delikatesnih namaza, flipsa, čokolade i bezalkoholnih napitaka voćnog okusa, gdje je Atlantic snažno prisutan i ima vodeće brendove (Argeta, Smoki, Najlepše želje, Cedevita, Cockta). Poseban je strateški naglasak, a to se odnosi osobito na kavu, jačanje konzumacije Atlanticovih brendova izvan kućanstva, gdje se značajan doprinos očekuje od strateške suradnje s Vivas kafićima na hrvatskom tržištu.