Bajadera Exclusive – savršen slatki dar

In Brandovi
kras

Premium slastica nove generacije predstavljena u Kraševom Choco baru

Iz Kraševe tvornice slatke sreće pred blagdane je stigla nova miljenica – Bajadera Exclusive. Nova članica Bajadera obitelji savršen je slatki dar, a predstavnici medija imali su priliku uvjeriti se u to na predstavljanju u Kraševom Choco baru u Ilici. Bojana Gregorić Vejzović okupljene je podsjetila na vječni Krašev brend koji iznenađuje novim okusima u prigodnom, zlatnom, blagdanskom pakiranju.

krasNova Bajadera Exclusive u svom profinjenom zlatnom pakiranju nudi mini izdanja najkvalitetnijih i najukusnijih nugata obogaćenih svježom malinom, hrskavom pistacijom i finom bijelom čokoladom, a sve to uz svima poznati okus vječne Bajadere.

Ponuda brenda Bajadera proširila se kako bi ponudila još više okusa omiljene praline brojnim ljubiteljima kultnog

Kraševog brenda. Uz originalnu Bajaderu, Bajaderu Amarus te premium čokoladu Bajadera, Bajadera Exclusive je prigodno tempirana pred blagdane kao prijedlog za slatki dar dragim ljudima.

kras„Bajadera Exclusive nova je generacija Bajadere, naše prepoznatljive praline pravokutna oblika kojoj je, bez obzira na to o kojoj se inačici radi, teško odoljeti. Nova Bajadera donosi mini izdanja iznimno kvalitetnih i ukusnih nugata koji su oplemenjeni s tri nova okusa. Zbog posebnosti novih okusa i premium pakiranja Bajadera Exclusive zaista je svojevrsna kraljica Kraševe blagdanske ponude.“ – istaknula je Andreja Hanžek, direktorica Službe marketinga u Krašu.

Ugodno druženje u lijepom ambijentu Kraševog Choco bara začinio je Jacques Houdek pjevajući prigodne pjesme, a događaj je okupio velik broj medija koji su nakon predstavljanja uživali u degustaciji blagdanske delicije – Bajadera Exclusive.

You may also read!

Predstavljena Hrok ESG platforma razvijena u suradnji s bankama

Predstavljena Hrok ESG platforma razvijena u suradnji s bankama

U Zagrebu je danas predstavljena ESG platforma koju je razvio Hrok u suradnji s vodećim bankama u Hrvatskoj. Na

Read More...
Jedna manje

Konzum nastavlja s kampanjom „Jedna manje“ čiji je cilj smanjenje plastičnog otpada

Konzumova kampanja „Jedna manje“, koja za cilj ima promociju korištenja višekratnih ekoloških torbi za kupnju i smanjenja plastičnog otpada

Read More...
šuma hrane komunlac

U Koprivnici posađena najveća šuma hrane u Hrvatskoj

Svjetska organizacija za zaštitu prirode WWF danas je u suradnji s Gradom Koprivnica i njihovim komunalnim poduzećem Komunalac posadila

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design