Brend Alnatura dobitnik je nagrade za održivost poduzeća

In Brandovi
Alnatura nagrada

Njemačka zaklada za nagrađivanje održivosti u suradnji sa Saveznom njemačkom vladom, brendu Alnatura dodijelila je nagradu za održivost poduzeća u kategoriji srednje velikih poduzeća za 2016. godinu, što je ujedno i najznačajnije europsko priznanje te vrste.

Ova nagrada Alnaturi je uručena već drugi puta zaredom (prvi puta dodijeljena joj je 2011. godine), a o uspješnom i odgovornom poslovanju svjedoče još neka priznanja koje je u protekloj godini osvojila Alnatura.

Naime, prema anketi FORSA Instituta (Njemački institut za istraživanja javnog mnijenja) Alnatura je smještena u TOP 10 najdražih brendova u Njemačkoj. Zauzevši 9. mjesto na navedenoj top listi brendova, Alnatura se nalazi u respektabilnom društvu poznatih svjetskih brendova (1.Adidas, 2.Nike, 3. BMW, 4. Mercedes, 5. Apple, 6. VW, 7. Audi, 8. Esprit, 9. Alnatura, 10. Samsung). Zahvaljujući prošlogodišnjem uvođenju na police BIPE, hrvatskim kupcima ponuda Alnature je još dostupnija i to u čak ukupno 90 BIPA drogerija.

Također, prema Brandmeyer studiji Alnatura je opisana kao najdraži brend među brendovima u prehrani.

BIPA je iznimno ponosna da u Hrvatskoj i na svojim prodajnim mjestima ima priliku predstavljati Alnatura kvalitetnu BIO hranu, provjerene nutritivne vrijednosti i punog okusa. Zadovoljstvo naših kupaca naš je prvi zadatak, pa je i prošlogodišnje uvođenje Alnaturinih proizvoda na police BIPE nastalo kao rezultat unaprijeđenog našeg načina poslovanja i visokih standarda koji su fokusirani na novu ponudu kvalitetnih proizvoda.“, ističu iz Uprave BIPA Hrvatska.

Cjelokupni asortiman visokokvalitetnih organskih proizvoda marke Alnatura, koji potječu iz strogo kontroliranog ekološkog i 100% organskog uzgoja, u Hrvatskoj je dostupan i na policama lanca BIPA Hrvatska.

Pri osmišljavanju, razvoju i proizvodnji svakog Alnatura proizvoda, ovaj brend slijedi tri glavna načela – posvećenost kupcima, odgovorno ponašanje i holistički pristup. Stoga se Alnatura proizvodi zasnivaju na ekološkim principima proizvodnje koja ne koriste kemijska sredstva poput umjetnih gnojiva, pesticida, aditiva i medicinskih proizvoda.

Takvim uzgojem štiti se okoliš, a organska hrana je ujedno i visoko funkcionalna jer sadrži 10-50% više funkcionalnih sastojaka od klasično uzgojene hrane.

You may also read!

Domaći inovatori DOK-ING i Orqa zajedno u projektu razvoja sustava tehnologije za dvojne namjene

Domaći inovatori DOK-ING i Orqa zajedno u projektu razvoja sustava tehnologije za dvojne namjene

Kombiniranjem snaga besposadnih kopnenih i zračnih sustava tvrtke će nastojati stvoriti kohezivno, više-domensko operativno okruženje koje povećava sigurnost i

Read More...
PEVEX Sesvete

PEVEX kupio nekretnine francuskog Bricostorea

Nakon otvaranja dva nova prodajna centra u prosincu, PEVEX d.d. 2025. godinu je započeo s daljnjim investicijskim ulaganjima. 1.hrvatski trgovački

Read More...
Gökçe Çelik

UniCredit Grupa nudi novih 2,3 milijarde eura u 2025. godini za financiranje malog i srednjeg poduzetništva u Srednoj i Istočnoj Europi

UniCredit Grupa, čija je Zagrebačka banka članica, najavila je pokretanje nove runde inicijative „UniCredit for CEE“ za 2025. godinu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design