Čakovečki mlinovi lansirali brašno za pizzu i brašno za burek, upakirano u novu ambalažu

In Brandovi
cakovecki mlinovi

Čakovečki mlinovi, jedna od vodećih hrvatskih prehrambenih kompanija, na tržište je lansirala nova brašna idealna za bureke i pizze, koji su se pridružili nizu visokokvalitetnih proizvoda ove kompanije. Nova brašna dolaze u novoj ambalaži, a osim nove ambalaže radilo se i na redizajnu logotipa.

Vrhunska kvaliteta njihovih proizvoda strateška je smjernica cjelokupnog poslovanja što kupci itekako prepoznaju jer su upravo zbog nje lider u ovoj industriji još od 1893. godine. Među prvima koji su isprobali nova brašna i sami se uvjerili u njihovu kvalitetu su i najpopularniji hrvatski food blogeri i entuzijasti Janja Benić – Janjolinka, Doris Pinčić, Hungry Mile i Sanja Mijac – Domaćica Sanja.

Omiljeno brašno svih naših kuharica

Gotovo 130 godina brašno Čakovečkih mlinova nezaobilazno je na policama svake ozbiljne kuhinje. Upravo zbog svoje kvalitete, ali i funkcionalnosti. Tako u njihovoj ponudi možemo pronaći brašna za raznu namjenu kako bi naši zalogaji bili što slasniji. Raženo, kukuruzno, integralno i pšenične klice tako od sada možemo pronaći u potpuno novom ruhu. Dizajn ambalaže poseban je upravo po tome što se na poleđini pakiranja nalaze i recepti za ukusna jela.

Tako ćete bez problema moći napraviti raženi, integralni ili kukuruzni kruh, a cijela obitelj može uživati u zajedničkom pravljenju pizze. Njihovi novi proizvodi brašno za pizzu i brašno za burek, koji također dolaze u novom pakiranju, pretvorit će vas u prave majstore kuhanja. Razlog zbog kojeg su tako prepoznati na tržištu je njihova vrhunska kvaliteta. “Čakovečki mlinovi su u gotovo 130 godina rada pokazali kako postati jedna od vodećih prehrambenih kompanija, a da se pritom ne gubi na kvaliteti. Naš cilj je oduvijek bio isti, a to je da sve što izađe iz naše proizvodnje i dolazi na stol naših potrošača, mora biti vrhunske kvalitete. Naša ulaganja, trud, rad, visoka tehnologija i kvalitetan kadar plasirali su nas upravo ovdje gdje jesmo”, izjavio je Nino Varga, predsjednik uprave Čakovečkih mlinova.

Tradicija duga gotovo 130 godina

Čakovečki mlinovi jedna su od vodećih hrvatskih prehrambenih kompanija koja djeluje još od 1893. godine, a najznačajnije djelatnosti kojima se bavi su mlinarstvo, pekarstvo i proizvodnja bučina ulja. Tajna njihova uspjeha je u prvoklasnim sirovinama, znanju i iskustvu djelatnika, kontinuiranom ulaganju u najsuvremenije tehnologije te ljubavi koju ulažu u poslovanje. “Cjelokupna proizvodnja od polja do stola pod stalnim je nadzorom tehnologa, a naše brašno za kruh i peciva dobiveno je od najbolje pšenice s hrvatskih oranica. Cijeli proces kontroliramo od početka do kraja, od nabave visoko kvalitetnih namirnica do same prerade modernim strojevima. Konstantnim ulaganjem u opremu, ljudstvo i brending, iz dana u dan još se više pozicioniramo na tržištu, a sve u cilju plasiranja kvalitetnih proizvoda na hrvatsko tržište” poručuju iz Čakovečkih mlinova. Kupci to itekako prepoznaju pa se zato njihov uspjeh već godinama mjeri i na domaćem i stranom tržištu.

Sjedište tvrtke je u Čakovcu, a proizvodni pogoni osim u Čakovcu nalaze se u Donjem Kraljevcu i Oroslavju. Čitavo vrijeme svoje stoljetne tradicije Čakovečki mlinovi surađuju s proizvođačima poljoprivrednih proizvoda iz Međimurske i okolnih regija otkupljujući domaću hrvatsku pšenicu, kukuruz i druge sirovine. Godišnje prerađuju više od 50.000 t pšenice i 10.000 t kukuruza, a proizvode preko 10.000 t kruha, peciva, kolača i brzo smrznutih tijesta. Čakovečki mlinovi u svom poslovanju posvećeni su i jednom cilju – suradnju sa selom te veliki dio svojih potreba za žitaricama pokrivaju s hrvatskih oranica.

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
dan-poduzetnika

HUP: Uz uklanjanje prepreka gospodarski rast mogao bi biti i brži

Hrvatsko gospodarstvo raste po najvišim stopama u EU, ali rast bi mogao biti još brži, a Hrvatska bi mogla

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design