Cola HBC četvrtu godinu zaredom uvrštena u dow-jonesov indeks održivoga razvoja

In Tvrtke i tržišta
cola

Coca-Cola HBC, vodeća tvrtka za punjenje proizvoda društva Coca-Cola Company, u sklopu Dow-Jonesova indeksa održivoga razvoja danas je proglašena svjetskim predvodnikom u održivome poslovanju u kategoriji proizvođača pića četvrtu godinu zaredom.

Ostvarivši izvrsne rezultate u održivome poslovanju u 2016., posebno u područjima zapošljavanja i odnosa prema zaposlenicima, strategije za tržišta u razvoju, zdravlja i prehrane te zaštite okoliša, tvrtka je postigla ukupan rezultat od 90 bodova, što je za 38 bodova iznad prosjeka industrije. Na temelju ovih rezultata, Coca-Cola HBC preuzela je vodstvo u cjelokupnoj industriji hrane, pića i duhana prema Dow-Jonesovu indeksu.

Tijekom godine Coca-Cola HBC nastavila je s naglaskom na daljnje smanjenje svojega štetnog utjecaja na okoliš i poticanje pozitivnih promjena u suradnji sa svojim partnerima razvijajući održiv lanac vrijednosti i pružajući podršku zajednicama u unaprjeđenju ukupnih životnih uvjeta.

Nadovezujući se na unaprjeđenja postignuta prošlih godina, količina vode utrošena na proizvodnju jedne litre pića u 2016. smanjena je za 3 posto. Omjer utrošene energije također je smanjen za 5 posto, što znači da je tvrtki potrebna manja količina energije za proizvodnju jedne litre pića. Oporabljeno je ukupno 37 posto ukupne ambalaže stavljene na tržište u 2016. godini.

Coca-Cola u Hrvatskoj također je predana održivome poslovanju, između ostaloga, programima za smanjenje potrošnje energije i vode u našoj punionici u Zagrebu. U proteklih deset godina u Coca-Coli HBC Hrvatska potrošnju energije za litru proizvedenog pića smanjili smo već za 20 %, vode za 18 %, a ispuštanje CO2 za 29 %. U istome vremenu količina otpada smanjena je za 86 %, a količina oporabljenoga otpada uvećana za 9 %. Ujedno, tvrtka već dvije godine u svome svakodnevnome poslovanju koristi električnu energiju isključivo iz obnovljivih izvora.

Coca-Cola HBC opskrbljuje oko 600 milijuna potrošača na 28 razvijenih tržišta, tržišta u razvoju i tržišta u nastajanju na trima kontinentima. Tvrtka je u tijekom 2016. uložila 7,3 milijuna eura, 1,6 posto svoje dobiti prije odbitka poreza, u brojne inicijative za poboljšanje uvjeta života u zajednici s naglaskom na upravljanje okolišem i vodno gospodarstvo te razvoj mladih u partnerstvu s više od 294 nevladinih udruga.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design