Croccantino sladoledi nakon hrvatskog krenuli u osvajanje slovenskog tržišta

In Promocije / novi proizvodi
Croccantino sladoledi

Četiri okusa Croccantino sladoleda, pobjednici treće sezone projekta Startaj Hrvatska, od ovog tjedna mogu se naći u slovenskim trgovinama zahvaljujući SPAR prodajnoj mreži u inozemstvu.

Od ovog tjedna, na policama SPAR trgovina diljem Slovenije može se pronaći i najpopularniji hrvatski sladoled – Croccantino i to čak četiri njegova okusa, Croccantino, Jagoda, Amaretti i Cheesecake. Ovaj ručno rađeni sladoled kojeg izrađuje mlada obitelj s Pelješca već je osvojio kupce SPAR i INTERSPAR trgovina u Hrvatskoj i odnio titulu HIT proizvoda 2022. godine u društveno odgovornom projektu Startaj Hrvatska. Dolaskom u Sloveniju ima priliku ponovno dokazati zvjezdani status, ovog puta na novom tržištu.

Croccantino sladoledi sadrže domaće, svježe pasterizirano mlijeko i vrhnje, kojima se dodaju kolačići kao što su orasnice, amaretti, rogačići, krokanti. Obzirom na to da se kolačići izrađuju po tradicionalnim hrvatskim recepturama, nose oznaku kvalitete Hrvatski otočni proizvod.

SPAR Hrvatska nedavno je izvijestio kako hrvatski proizvođači ostvaruju izvrsne rezultate u prodaji vlastitih proizvoda kroz SPAR prodajnu mrežu u Italiji, Austriji, Sloveniji i Mađarskoj. Ukupni izvoz hrvatskih proizvoda u inozemnim trgovinama SPAR-a u navedenim europskim zemljama porastao je za 16% odnosno za gotovo 25 milijuna eura u usporedbi s 2022. godinom, dok je ukupni ostvareni promet hrvatskih proizvođača kroz SPAR maloprodajnu mrežu bio 170 milijuna eura. Tijekom prošle godine Slovenci su najviše kupovali S-BUDGET mlince i SPAR slane štapiće punjene kikirikijem.

You may also read!

Ulaganje u djecu je ulaganje u buducnost

Ulaganja u djecu i mlade najvažnija su ulaganja za bolju budućnost

Ured UNICEF-a za Hrvatsku u suradnji s časopisom „Gloria” organizirao je konferenciju „Djeca su naš najvažniji posao” s ciljem

Read More...
Lisinski-pbz

Održano svečano događanje PBZ grupe „Kad srca pjevaju“

Uručene donacije ukupnog iznosa 315.000 eura za bolju budućnost djece i mladih. U utorak je u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog

Read More...
sajam

Hrvatske prehrambene tvrtke na PLMA-inom međunarodnom sajmu u Amsterdamu

Na međunarodnom sajmu World of Private Label, koji se u organizaciji PLMA (Udruženja proizvođača privatnih robnih marki) održava u

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design