DAB prihvatio ponudu HPB-a za kupnju dionica Jadranske banke

In Bankarstvo
jadranska banka

Hrvatska poštanska banka (HPB) objavila je u petak da je Državna agencija za osiguranje štednih uloga i sanaciju banaka (DAB) prihvatila obvezujuću ponudu HPB-a za kupnju Jadranske banke.

“Državna agencija za osiguranje štednih uloga i sanaciju banaka (DAB) je 4. svibnja obavijestila da prihvaća obvezujuću ponudu Hrvatske poštanske banke upućenu 20. travnja za kupnju dionica Jadranske banke d.d. Šibenik u sanaciji”, izvijestili su iz HPB-a.

Uprava DAB-a, kako se navodi, dala je suglasnost na tekst Memoranduma o razumijevanju kojim se detaljno reguliraju jamstva vezana uz navedenu transakciju.

Za provedbu transakcije potrebne su suglasnosti Nadzornog odbora, Glavne skupštine HPB-a i regulatora, podsjećaju iz HPB-a, uz napomenu da će o svim budućim koracima pravovremeno obavijestiti investicijsku javnost.

DAB je početkom listopada 2015. godine otvorio sanacijski postupak nad Jadranskom bankom, a sredinom veljače prošle godine DAB je objavio javni poziv za kupnju stopostotnog udjela u Jadranskoj banci.

Iz HPB-a su krajem travnja izvijestili kako bi preuzimanje Jadranske banke trebala zaključiti u prvoj polovici ove godine.

“U završnoj smo fazi i mislim da smo najvećim dijelom sve dogovorili, dvije sitnije stvari još traju, no mislim da ćemo i to dovršiti vrlo skoro”, rekao je tada predsjednik Uprave HPB-a Tomislav Vuić.

HPB je krajem travnja objavio i financijsko izvješće za prvo tromjesečje ove godine u kojem je ta banka ostvarila neto dobit od 66,2 milijuna kuna, što je znatno bolji rezultat u odnosu na isto lanjsko razdoblje kada je dobit iznosila 4,9 milijuna kuna i najbolji kvartalni rezultat u posljednjih deset godina. Operativna dobit je, pak, na godišnjoj razini bila 9,7 posto manja te je iznosila 69,3 milijuna kuna. (H)

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design