Darko Ivančević postao globalni potpredsjednik za pivo Staropramen u kompaniji Molsoncoors

In Karijere
Darko Ivancevic postao globalni potpred Staropramen piva

Dugogodišnji direktor marketinga Zagrebačke pivovare Darko Ivančević preuzima poziciju globalnog potpredsjednika piva Staropramen unutar pivske korporacije MolsonCoors, na kojoj će biti zadužen za strateško planiranje i vođenje brenda. Poziciju v.d. direktora marketinga i izvrsnosti potrosača za Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu preuzima Ivan Šuvar, dosadašnji marketing menadžer za core brendove Zagrebačke pivovare.

Ova promocija rezultat je Darkova bogatog komercijalnog iskustva koje je stjecao na svojim dosadašnjim pozicijama u Zagrebačkoj pivovari kao i tijekom karijere u Plivi i Hendalu, kompanijama u kojima je radio prije dolaska u Pivovaru. Darko Ivančević došao je u Zagrebačku pivovaru 2007. godine na poziciju Trade Marketing Managera OFF trade. Godine 2011. prelazi u odjel Marketinga, na mjesto Marketing Managera za core brendove, a potkraj 2013. preuzima ulogu direktora marketinga. Tijekom dosadašnje karijere dao je velik doprinos rastu brendova, rastu tržišnog udjela i uspješnosti poslovanja Zagrebačke pivovare. Na krilima svojeg najjačeg branda Ožujskog, kompanija je lider na hrvatskom tržištu i po prodaji i po snazi brenda.

Darko Ivancevic preuzeo poziciju globalnog potpredsjednika piva Staropramen unutar pivske korporacije MolsonCoorsU povodu novog imenovanja Darko Ivančević je izjavio: “Sretan sam što već dugi niz godina radim u organizaciji i korporativnoj kulturi koja prepoznaje i nagrađuje uspjehe timova i kvalitete i kompetencije svojih zaposlenika. Veselim se novom profesionalnom izazovu unutar globalne strukture trećeg pivara u svijetu Molson Coorsa, čiji je član i Zagrebačka pivovara, i mogućnosti daljnjeg rasta unutar kompanije te se nadam kako ću svojim znanjem i iskustvom doprinijeti novim poslovnim uspjesima na novoj poziciji.”

Odjel Marketinga Zagrebačke pivovare tijekom proteklih godina postigao je iznimne uspjehe kao rezultat rada vrhunskog tima. Pokrenuti su mnogi vrlo uspješni projekti, inovacije i kampanje. Sve to pridonijelo je znatnom rastu zdravlja hrvatskog piva broj 1 – Ožujskog piva – i rastu tržišnog udjela Zagrebačke pivovare, lidera na hrvatskom pivarskom tržištu u svim cjenovnim segmentima.

You may also read!

Podravka Agri

Podravka Agri dogovorila povećanje plaća i ostalih materijalnih prava za svoje radnike u poljoprivrednim kompanijama

Pregovarački timovi Belja, PIK-a Vinkovci i Vupika, a pod okriljem Podravke Agri, te reprezentativnih sindikata – Sindikata PPDIV, HUS

Read More...
tsmc

Skok prihoda i dobiti tajvanskog proizvođača čipova na početku godine

Tajvanski proizvođač čipova TSMC izvijestio je u četvrtak o skoku prihoda i dobiti u prvom tromjesečju, istaknuvši da je

Read More...
Rastuća potražnja za vezovima: D-marin se širi kako bi ispunio globalne potrebe

Rastuća potražnja za vezovima: D-marin se širi kako bi ispunio globalne potrebe

Kao odgovor na rastuću globalnu potražnju za vezovima za superjahte, D-Marin sada u okviru svoje ponude premium marina nudi

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design