Digitalna Hrvatska 2030. – započeo razvoj Strategije digitalne Hrvatske

In Obrazovna rješenja
Gordan Kožulj i državni tajnik Gršić

Partner u projektu je renomirana svjetska konzultantska tvrtka Deloitte koja je zadužena za pripremne aktivnosti, analizu stanja i definiranje financijskog okvira i izradu nacrta prijedloga i sažetka Strategije digitalne Hrvatske.

Vlada Republike Hrvatske izradila je Nacionalnu razvojnu strategiju do 2030. godine (NRS) kao krovni dokument i sveobuhvatni akt strateškog planiranja kojim se dugoročno usmjerava razvoj društva i gospodarstva u svim važnim pitanjima za Hrvatsku, koja time prvi put od stjecanja neovisnosti, dobiva okvir za razvoj u narednom desetljeću.

Dokument se temelji na konkurentskim gospodarskim potencijalima Hrvatske te na prepoznatim razvojnim izazovima na regionalnoj, nacionalnoj, europskoj i globalnoj razini. Za postizanje ciljeva i kreiranje Hrvatske kakvu želimo 2030. godine važno je u središte staviti čovjeka, a svi dionici u društvu morat će zajednički djelovati kako bi se ostvarila vizija Hrvatske 2030. godine, koja je konkurentna, inovativna i sigurna zemlja prepoznatljivog identiteta i kulture, zemlja očuvanih resursa, kvalitetnih životnih uvjeta i jednakih prilika za sve.

Povodom prvog sastanka stručne radne skupine državni tajnik Bernard Gršić je izjavio:“Proces digitalne transformacije društva događa se u svim područjima života, no ključno je da iz vida ne izgubimo da njen cilj treba biti bolji život svih građana, konkurentnije gospodarstvo i svima jednostavno dostupna državna uprava. Drugim riječima, na nama je da usmjeravamo procese i upravljamo njima kako bi se Hrvatska razvijala, a ova strategija treba dati odgovore na pitanja kako da to postignemo u području digitalizacije.“

Predstavnik tvrtke Deloitte Gordan Kožulj je naglasio: „Izrada Strategije bazirat će se na aktivnom dijalogu svih ključnih dionika javnog i privatnog sektora kroz rad njihovih predstavnika u Stručnoj radnoj skupini. Deloitte će pružiti podršku kroz uspostavu metodologije rada i vođenje projekta, zatim strukturiranje razvojnih potreba i potencijala nacionalne digitalizacije, moderiranja diskusije i usklađivanja vizije, kao i pri oblikovanju ciljeva i strateških projekata.“

Nacrt prijedloga Strategije obuhvatit će nacionalne i EU strateške ciljeve i prioritete koji će biti osnova za definiranje mjera u najmanje sljedećim područjima: digitalna tranzicija gospodarstva, digitalizacija javne uprave i pravosuđa, razvoj širokopojasnih elektroničkih komunikacijskih mreža, razvoj digitalnih kompetencija i digitalnih radnih mjesta.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design