dm obilježio 25. obljetnicu poslovanja u Hrvatskoj

In Tvrtke i tržišta
dm obilježio 25. obljetnicu poslovanja u Hrvatskoj

dm je obilježio 25. obljetnicu poslovanja s partnerima, dobavljačima i izvođačima s kojima surađuje već četvrt stoljeća, a proslavi su se pridružili djelatnici i djelatnice koji u dm-u rade od samog početka.

“Iza nas je 25 godina uspješne suradnje tijekom koje smo jedni drugima bili oslonac na svakom koraku. Hvala vam na podršci koja je dm-u osigurala lidersku poziciju na tržištu i na prilici da budemo dio vašeg uspjeha. Mnogo toga se promijenilo tijekom proteklih 25 godina, ali ono što se nikada neće promijeniti naš je fokus na prepoznavanje potreba ljudi – partnera, djelatnika, kupaca i zajednice“, istaknuo je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.

Prvu prodavaonicu dm je otvorio 9. svibnja 1996. godine na tržnici u zagrebačkoj Dubravi, a danas posluje u 161 prodavaonici te je, zahvaljujući dm online shopu, dostupan svim stanovnicima Hrvatske.

Lidersku poziciju na hrvatskom drogerijskom tržištu dm temelji na odnosu prema djelatnicima, kupcima i zajednici. U skladu s tom poslovnom filozofijom, dm je 25. obljetnicu posvetio građanima Sisačko-moslavačke županije te je u sklopu natječaja {ZAJEDNO} za Petrinju, Sisak i Glinu odabrao 32 projekta za pomoć potresom pogođenim područjima u čiju će realizaciju uložiti više od 4 milijuna kuna.

dm-ov odnos prema djelatnicima potvrđuje i nezavisno istraživanje portala Moj posao u kojem je dm sedam puta prepoznat kao najbolji poslodavac u Hrvatskoj te je 11 godina zaredom proglašen poslodavcem prvog izbora. Kako bi još jednom istaknuo važnost i ulogu djelatnika u uspjehu tvrtke, povodom obljetnice, dm je svim djelatnicima isplatio novčanu nagradu ekvivalentnu vremenu provedenom u dm-u.

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design