dm snizio cijene više od 500 proizvoda mjesec dana prije najavljene izmjene PDV-a

In Trgovina na malo
dm

Od utorka, 1. ožujka, dm je snizio cijene više od 520 proizvoda koji su dostupni u prodavaonicama dm-a i u dm online shopu. Mjesec dana prije najavljenog smanjenja PDV-a, kupci će u 164 prodavaonice dm-a i u dm online shopu po sniženim cijenama moći kupiti dječju hranu, higijenske uloške, tampone te jestiva ulja.

Primjerice, cijena dmBio dječjih voćnih müslija snižena je s 18,90 kuna na 17,50 kuna, uložaka Jessa Night plus s 15,90 kuna na 13,90 kuna, a cijena eko bučinog ulja uljare Hladnić sada je 55,50 kuna umjesto dosadašnjih 59,90 kuna.

„Kupcima nastojimo osigurati što povoljnije cijene proizvoda i uvijek mogu računati na trajno dobre cijene u dm-u jer im programom „Dobre cijene u svako vrijeme“ jamčimo dugoročno povoljnu kupnju. Kako bismo još jednom pokazali da su nam potrebe kupaca na prvom mjestu, odlučili smo ne čekati travanj nego već u ožujku sniziti cijene svih proizvoda na koje se odnosi najavljeno smanjenje PDV-a“, istaknula je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u.

Uz povoljne cijene, dm svojim kupcima nudi i brojne pogodnosti u sklopu programa vjernosti dm active beauty koji im omogućuje uštede pri kupnji. Samo u prošloj poslovnoj godini, s više od milijun kartica programa pogodnosti, članovi su uštedjeli više od 67 milijuna kuna.

Danas dm posluje u 164 prodavaonice u 61 gradu, zapošljava više od 1.700 djelatnica i djelatnika te je prva i jedina drogerija u Hrvatskoj s online shopom.

You may also read!

Ulaganje u djecu je ulaganje u buducnost

Ulaganja u djecu i mlade najvažnija su ulaganja za bolju budućnost

Ured UNICEF-a za Hrvatsku u suradnji s časopisom „Gloria” organizirao je konferenciju „Djeca su naš najvažniji posao” s ciljem

Read More...
Lisinski-pbz

Održano svečano događanje PBZ grupe „Kad srca pjevaju“

Uručene donacije ukupnog iznosa 315.000 eura za bolju budućnost djece i mladih. U utorak je u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog

Read More...
sajam

Hrvatske prehrambene tvrtke na PLMA-inom međunarodnom sajmu u Amsterdamu

Na međunarodnom sajmu World of Private Label, koji se u organizaciji PLMA (Udruženja proizvođača privatnih robnih marki) održava u

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design