Domaćih turista u komercijalnom smještaju u ožujku dvostruko više nego lani

In Iz zemlje
turizam

Domaćih turista u komercijalnim smještajnim objektima u ožujku je bilo čak 103 posto više nego u istom mjesecu 2020. ili njih 88 tisuća, koji su ostvarili i 74 posto više noćenja, a unatoč padu dolazaka i noćenja stranih turista i ukupno je u tim objektima u ožujku bilo više turista nego lani, podaci su DZS-a.

Ukupno je u komercijalnom smještaju u ožujku boravilo 132,6 tisuće turista, koji su ostvarili 359,6 tisuća noćenja, što su porasti od 27 i 24,2 posto u odnosu na ožujak 2020., u čijem je drugom dijelu u Hrvatskoj i većem dijelu Europe nastupio ‘lockdown’ zbog pandemije koronavirusa, što ove godine u ožujku nije bilo, pa je i turista bilo više, iako su mjere ograničenja putovanja i dalje važile.

Domaći su turisti u komercijalnom smještaju osim porasta dolazaka od 103 posto u ožujku ostvarili i 74 postotni porast sa 184,1 tisućom noćenja, a ožujak je i mjesec u kojemu ih je u tim objektima bilo više nego stranih turista.

Naime, u te je objekte u ožujku došlo 44,6 tisuća stranih turista ili 27 posto manje nego u ožujku 2020., ali su sa 175,5 tisuća noćenja bili u nešto manjem minusu, od tek 4,5 posto.

Slična je situacija i na razini prva tri mjeseca – domaćih je turista i njihovih noćenja u komercijalnom smještaju bilo više nego stranih, a i minusi domaćih bili su manji nego sa stranih tržišta.

Ukupno gledano, u prva tri mjeseca u komercijalnim smještajnim objektima bilo je 324,3 tisuće turista i 853,7 tisuća noćenja, što je za 46 odnosno 40 posto manje nego u istom razdoblju 2020.

Domaći turisti su pritom bili u većini sa 243 tisuće dolazaka, a ostvarili su i većinu noćenja ili 523,7 tisuća, što je bio i mali pad u odnosu na isto razdoblje u tim objektima prošle godine – došlo ih je tek 1,7 posto manje, a noćenja su imali 3,8 posto manje.

Strani turisti su pak u znatno većem minusu – njihovih 81,4 tisuće dolazaka i 330 tisuća noćenja pad je od 77 i 63,4 posto u odnosu na prva tri mjeseca 2020.

Po tržištima, i u ožujku i u prva tri mjeseca najviše je stranih turista došlo iz Njemačke, Austrije i Italije, dok su po vrstama komercijalnog smještaja u ožujku turisti najviše birali hotele, koji su zabilježili i poraste noćenja od 14 posto u odnosu na isti lanjski mjesece.

Na drugom su mjestu sobe, apartmani, studio-apartmani i kuće za odmor u kojima je u ožujku bilo 18,5 posto više noćenja. (H)

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design