DPD Croatia uveo digitalnu tehnologiju u Službu za korisnike

In Logistika
dpd

Svjesni koliko komunikacija kontaktnog centra utječe na ugled tvrtke, početkom kolovoza, DPD Croatia je još jednom unaprijedio krajnje korisničko iskustvo službe za korisnike uvođenjem nove usluge – CS BOT (Customer Service Robot). Riječ je o projektu pomoću kojeg svi primatelji paketa mogu dobiti brzu i pravovaljanu informaciju koja se odnosi na dostavu paketa, i to samo u jednom pozivu. Ova usluga novitet je na hrvatskom tržištu dostave, a upravo je DPD Croatia začetnik iste.

Pametni sustav CS BOT prepoznaje telefonski broj pozivatelja ako je taj broj već zabilježen u DPD sustavu kao kontakt klijenta te ga automatizmom uparuje s brojem paketa. Nakon što je CS BOT prepoznao broj paketa primatelja on nadalje funkcionira po principu izvlačenja podataka iz drugih DPD usluga, poput Tracking-a (sustava za praćenje statusa paketa), Follow My Parcel-a (sustava za preusmjerenje paketa), Predict-a (sustava napredne najave dostave paketa), Pickup-a (lokacija za preuzimanje paketa) te otočne i terminske dostave, dajući primatelju na uvid „pametne“ statuse o paketu.

Kao što se da naslutiti iz naziva projekta, riječ je o „robotskom“ sistemu unutar kojeg se vrlo brzo obavljaju zadaci. Tako je ovim sustavom za primatelja osigurana brza i konkretna informacija gdje se paket trenutno nalazi, na primjer na koju je adresu primatelj preusmjerio paket, konkretan datum dostave i mnoge druge, i to samo u jednom pozivu, bez dodatnog čekanja. Ovakvom uslugom pozivatelji više nemaju potrebe čekati u redu na javljanje prvog slobodnog operatera već automatizmom dobivaju pravovremene informacije o statusu svog paketa.

DPD Croatia je uvijek u koraku s tržišnim trendovima, kao i zahtjevima krajnjih korisnika, odnosno primatelja paketa. S obzirom na svakodnevni rast broja B2C paketa i porast na prošlu godinu za više od 40 %, paralelno raste broj poziva i očekivanja krajnjih primatelja paketa, ali i pritisak na korisničku službu. U DPD službi za korisnike dnevno se obradi više od tisuću poziva, a većina poziva obradi se unutar 20 sekundi. Svjesni smo da je kontaktni centar odraz tvrtke i prva linija kontakta s korisnikom te je ulaganje u kvalitetu te edukacija nužna i kontinuirana.

Upravo uvođenjem ovakvog pametnog sustava odnosno digitalne tehnologije u kontaktni centar jest osigurati brzo i efikasno korisničko iskustvo te reducirati obujam posla kojim se svakodnevno mora nositi Služba za korisnike.

DPD je prvi uveo ovakav pametan sustav u kontaktni centar na hrvatskom tržištu dostave, što još jednom pokazuje koliko ova distribucijska tvrtka prati potrebe svih korisnika usluga koje nudi. Također, osim telefonom, korisnici nas mogu kontaktirati putem e-maila, te društvenih mreža od kojih je Facebook chat produžena ruka našem kontaktnom centru i sve više upita pristiže upravo kroz taj kanal.

Cs BOT već dulje vrijeme koriste i druge DPD tvrtke iz grupacije, a slovenskom DPD timu je za taj projekt uručeno prestižno priznanje francuskog Geoposta – Quality & Management Awards 2018. No, DPD Croatia otišao je korak naprijed i dodatno unaprijedio postojeću uslugu kako bi domaći primatelji paketa bili što zadovoljniji dobivenim informacijama.

You may also read!

HUP_Dualno obrazovanje

Obrazovanje za budućnost: Dualni model i mikrokvalifikacije kao prilagodba brzim promjenama tržišta rada

HUP - Udruga poslodavaca u obrazovanju i Veleučilište PAR organizirali su konferenciju o perspektivama dualnog visokog obrazovanja u Hrvatskoj. U

Read More...
erste

Fitch potvrdio kreditni rejting Erste banke

Međunarodna bonitetna agencija Fitch Ratings još jednom je potvrdila postojeći IDR (Issuer Default Rating) kreditni rejting Erste banke „A-“,

Read More...
Web Summit 2024

Visa prepoznaje kreatore sadržaja kao male poduzetnike

Na Web Summitu Visa je službeno priznala kreatore sadržaja kao male poduzetnike i najavila širenje suradnje s Pharrellom Williamsom. Na

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design