Vodeća bankovna grupacija u SIE regiji postaje službeni glavni partner finala League of Legends European Championship Playoffa.
Erste Group Bank AG (Erste Group) u suradnji s proizvođačem videoigara i organizatorom esport turnira, tvrtkom Riot Games, podupire razvoj esporta na glavnim tržištima grupacije na području Središnje i Istočne Europe. Uz navedeno, Erste Group preuzeo je ulogu službenog glavnog partnera finala LEC Playoffa, najbolje europske lige, za titulu Riot Gamesove League of Legends. Početak ovog sponzorstva Erste Group je popratio vizualno atraktivnim filmom čija je tema mladi gamer koji nadvladava sumnju u sebe i uspijeva u esportu.
Tzv. Summer Split LEC Playoff održat će se krajem kolovoza, a ujedno služi i kao odskočna daska za ekipe koje žele igrati na Worldsu, svjetskome prvenstvu League of Legends, natjecanja na vrhu sektora esporta, s više od 100 milijuna igrača mjesečno.
Potičemo igrače i obožavatelje esporta da vjeruju u sebe
Erste Group jedan je od prvih velikih brendova fokusiranih na Središnju i Istočnu Europu koji je prepoznao rastuću popularnost esporta. Grupacija želi osnažiti esport u regiji CEE svojom ulogom glavnoga partnera LEC Playoffa i učiniti potencijal ovoga novog sporta vidljivijim ljudima širom regije.
„Esport smatramo ekosustavom nove generacije i želimo održivo podupirati njegov rast. Erste želi potaknuti ovu mladu i rastuću zajednicu da vjeruje u sebe te joj pomoći da sa širom javnošću podijeli svoja uvjerenja i samopouzdanje. Želimo osnažiti panregionalni potencijal esporta, pomoći njegovim zajednicama u povezivanju i preko državnih granica, pogotovo u ovako izazovnim vremenima, te dodatno osnažiti okvir unutar kojega ovaj novi pokret može nastaviti rasti“, objašnjava Peter Bosek, glavni direktor za poslovanje s građanstvom u Erste Groupu.
Bankarska grupacija sa sjedištem u Beču, prisutna na sedam tržišta regije CEE, želi kreirati velik broj aktivacija na svim svojim kanalima svojom ulogom sponzora LEC Playoffa. Početna točka je emocionalni film koji prenosi Ersteov slogan #vjerujusebe u sferu esporta, na način koji je u skladu s njenim brendom. Film upoznaje gledatelje sa sumnjama i kritikama s kojima se esport kao mladi sport suočava, te ilustrira emocionalne prepreke koje se nalaze pred mladim esport profesionalcima. Film istovremeno naglašava vjeru u esport Erste Groupa i potiče novu generaciju gamera da vjeruje u sebe.
Erste Group će također pružati dodatan edutainment sadržaj na društvenim mrežama, usmjeren primarno prema obožavateljima esporta, ali i široj javnosti, koja putem njega može saznati više o esportu. Sportska marketinška agencija Jung von Matt/SPORTS strateški savjetuje Erste Group u pružanju podrške esportu, te stvaranju i implementaciji svih aktivacija povezanih s Ersteovom ulogom glavnoga partnera finala LEC Playoffa.
Partnerstvo između Erste Groupa i Riot Gamesa krenulo je već Spring Splitom LEC Playoffa, no izbijanje pandemije Covida-19 dovelo je do promjena u sponzorskoj komunikaciji i aktivnostima te fokusiranju na nadolazeći Playoff. „Jasno, početak našega sponzorstva zamišljali smo drukčije. Esport za nas nije samo dodatan prostor za oglašavanje, već platforma za prava partnerstva. Zato smo znali da moramo sponzorirati LEC Playoff – i zato nam je vrlo drago da možemo sa soft launcha prijeći na vrlo veliki launch“, ističe Martin Radjaby-Rasset, glavni direktor za brendiranje i komunikaciju u Erste Groupu.
„Erste Group je najinovativnija bankarska grupacija u Austriji i regiji CEE te sjajan partner za nas jer želi ojačati ulogu esporta u regiji, ne samo putem oglašavanja, nego i svoje jake infrastrukture“, izjavio je Alban Dechelotte, direktor partnerstava i poslovnoga razvoja za regiju EMEA u Riot Gamesu.
Erste Group pridružio se vodećim brendovima u esportu
Popularnost esporta u proteklim je godinama eksplodirala. Profesionalne ekipe, lige, strukture, mediji i posve novi gospodarski sektori razvili su se oko esporta. Esport sada prati više od 490 milijuna gledatelja širom svijeta (sa stopom rasta od 11,7 posto u 2020, u usporedbi s prijašnjom godinom), a samo u Europi ih je više od 50 milijuna. Suprotno uvriježenim mišljenjima, najveću dobnu skupinu obožavatelja esporta čine ljudi između 21 i 35 godina, s udjelom od 38 posto. Usto, gotovo 40 % publike čine žene. Raznolika i atraktivna demografija milijuna obožavatelja koji esport prate putem streamova i na stadionima dovela je do sve većega interesa globalnih brendova za sponzorstvom, poput McDonald’sa, BMW-a, Mercedes-Benza i Louis Vuittona.