Ford najavljuje napuštanje proizvodnje tradicionalnih vozila

In Brandovi
ford

Novi čelnik američkog Forda predstavio je planove koji bi trebali osposobiti automobilskog diva za tržišno natjecanje u uvjetima dalekosežnih promjena u toj industriji.

Ford će prema riječima Jima Hacketta preusmjeriti resurse iz proizvodnje tradicionalnih automobila u sportska terenska vozila i kamione, te ulagati u električni pogon i tehnološke usluge, izvješćuje BBC.

Tvrtka će također automatizirati svoje proizvodne procese kako bi smanjila troškove za 14 milijardi dolara. Hackett je zacrtao nove ciljeve za kompaniju nakon 100-dnevne analize stanja. U svibnju je na položaju direktora zamijenio Marka Fieldsa, koji je bio na kormilu Forda tri godine.

U tom je razdoblju američka tvrtka zabilježila dvije najprofitabilnije godine, ali joj je cijena dionica pala.

Investitori se pribojavaju da Ford presporo vuče poteze na tržištima poput Kine i u sektoru automatiziranih vozila da bi nadjačao takmace, uključujući i one nove iz Silicijske doline.

“Industrija hipnotizirano prati tehnološke tvrtke koje joj žele doći glave. Mislim da bih na tom području mogao Fordu donijeti iskustvo i pomoći”, rekao je Hackett koji se prošle godine priključio američkoj kompaniji na mjestu šefa odjela za autonomna vozila.

On smatra da se kompanija treba automatizirati i pojednostaviti proizvodne procese, te uložiti sedam milijardi dolara u vozila koja se dobro prodaju, poput sportskih terenaca i laganih kamiona.

Planira također tehnološki razviti Fordova vozila, te bi do 2020. godine 90 posto njih širom svijeta trebalo biti „umreženo“.

Čelnici kompanije smatraju da će karakteristike poput kompatibilnosti s telefonima i drugim uređajima privući više kupaca tom američkom brendu.

Također su otvorili mogućnosti za nove linije poslovanja, poput medicinskog prijevoza i internetskog naručivanja komercijalnog prijevoza te isporuke robe.

Tvrtka već pruža uslugu prijevoza miniautobusima na određenim linijama u četiri američka grada koja se bazira na narudžbama putem Interneta a do kraja godine trebali bi proširiti mrežu.

Iz Forda su izvijestili i o potpisivanju sporazuma o suradnji u prijevozu s gradovima poput indijskog Mumbaija.

Hackett također smatra da je Ford zbog troškova bio prespor u prijelazu na električni pogon. Trenutno rade na partnerstvima s tvrtkama poput Zotye u Kini, gdje vlada traži kvote za prodaju električnih automobila.

Čelnici tvrtke su izjavili da su sigurni u perspektivu u Kini, gdje tvrtka trenutno zaostaje za konkurencijom. Ujedno pomno razmatraju poslovanje u Europi na kojem dijelom utječe Brexit i slabljenje funte. (H)

You may also read!

Timo Pleyer

Novi direktor na čelu Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore

Novi direktor Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore, Timo Pleyer, preuzeo je svoju dužnost 15. listopada 2024. godine. Otkako se 2020.

Read More...
Gebrüder Weiss proširuje svoj logistički centar u Tbilisiju

Gebrüder Weiss proširuje svoj logistički centar u Tbilisiju

Internacionalna transportna i logistička tvrtka Gebrüder Weiss proširila je svoj logistički terminal u Tbilisiju (Gruzija) za oko 13.000 četvornih

Read More...
Jakov Kozina

Jakov Kozina novi je partner u KPMG Hrvatska

01. listopada 2024. godine, Jakov Kozina postao je novi partner i član Uprave KPMG-a u Hrvatskoj. Kao partner, Kozina

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design