Grupa Lavazza postala službeni partner nogometnih klubova Arsenal i Liverpool

In Tvrtke i tržišta
1_Lavazza

Grupa Lavazza objavila je dva nova lokalna partnerstva u Velikoj Britaniji. Postala je službeni partner nogometnih klubova Arsenal i Liverpool. Nova partnerstva udružit će izvrsnost autentične talijanske kave s vrhunskim engleskim nogometom.

Tijekom sljedeće tri godine, Lavazza će biti ekskluzivni dobavljač kave na stadionima Emirates i Anfield. Lavazzina ponuda proizvoda uključivat će i novu, održivu mješavinu kave za segment posluživanja hrane, iTierra! Kolumbija, koja će biti dostupna u c.150 pakiranjima, zajedno s kavom vrhunskog jedinstvenog podrijetla Kafa Forest Coffee koje će se posluživati u svim VIP salonima i salonima za igrače, te na ključnim prodajnim mjestima unutar stadiona.

Obiteljska tvrtka ima dugu tradiciju ponude vrhunske talijanske kave od svog osnutka 1895. godine u Torinu – nedugo nakon osnivanja oba kluba: Arsenal FC osnovan je 1886., Liverpool FC 1892. godine. Baš kao što Lavazza kombinira svoje nasljeđe, tradiciju i strast prema kreiranju vrhunskih iskustava kave, nogometni klubovi Arsenal i Liverpool oslanjaju se na ove zajedničke vrijednosti kako bi postigli vrhunske rezultate na terenu.

Carlo Colpo, globalni voditelj marketinške komunikacije Lavazze, izjavio je: “Kao dio naše marketinške strategije, oduševljeni smo sklapanjem lokalnog partnerstva s Arsenalom i Liverpoolom, dvije engleske vrhunske momčadi rangirane među “Top 20 najvrijednijih sportskih brandova” na svijetu (Powa Index 2018.). Dva tima koja s Lavazzom dijele istu strast za izvrsnošću, inovativnošću i tradicijom”, te je dodao: “Jedan od mnogih aspekata ovog partnerstva uključuje odabrane igrače iz oba kluba kao protagoniste lokaliziranih verzija nove Lavazzine globalne reklamne kampanje koja će prvo biti premijerno prikazana na tržištu Velike Britanije krajem studenog.”

David Rogers, direktor tvrtke Lavazza u Ujedinjenom Kraljevstvu, komentirao je: “U Lavazzi UK neizmjerno smo ponosni što dodatno jačamo našu prisutnost u Velikoj Britaniji kroz nova partnerstva s dva tako velika tima engleskog nogometa. To je potez koji omogućuje da naša iskustva autentične talijanske kave dopru do potrošača ne samo iz prve ruke na stadionima, već da kroz mnoštvo drugih dodirnih točaka tijekom cijele godine potencijalno dopremo do desetaka milijuna fanova.”

Lavazza je već dugo povezana s najprestižnijim sportskim događajima. Na globalnoj razini, brand je jedini brandirani sponzor hrane i pića na sva četiri Grand Slam teniska turnira, uključujući Wimbledon. Lavazza je također partner na lokalnim tržištima s drugim premium događajima kao što su Royal Ascot (Ujedinjeno Kraljevstvo), Mercedes kup (Njemačka) i CHIO Aachen (Njemačka). Prethodna sportska partnerstva uključuju FIFA Svjetsko prvenstvo u Francuskoj 1998., talijanski Open (Golf) 2013. i 2014., te Svjetski skijaški kup 1987. i 1989. godine.

You may also read!

Mislav Vučić i Ivana Gažić

Uvrštenje obveznica JGL-a povezanih s održivošću

Emisija je izdana u ukupnom nominalnom iznosu od 60 milijuna eura uz fiksnu godišnju kamatnu stopu od 4,125%, što

Read More...
Otvoreni CroAGRO i Sajmovi hrane i zdravog življenja

Otvoreni CroAGRO i Sajmovi hrane i zdravog življenja

U četvrtak su na Zagrebačkom velesajmu otvoreni CroAGRO i SAJMOVI HRANE I ZDRAVOG ŽIVLJENJA. Na sajmovima izlaže 350 izlagača na

Read More...
izjave-bogovic

Cijene nekretnina nisu pale, manjak ponude ostaje najveći izazov

Podizanjem razine kvalitete usluge, profesionalnim pristupom agenata u posredovanju nekretninama i poštivanjem Kodeksa etike, važno je povećati povjerenje građana

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design