HPB prva u Hrvatskoj otvorila ePoslovnicu i na mobitelu

In Bankarstvo
hpb

Virtualna poslovnica HPB-a nudi najveći opseg bankarskih usluga na tržištu, besplatna je i dostupna korisnicima internetskog i mobilnog bankarstva, njih više od 150.000

Hrvatska poštanska banka novom je digitalnom uslugom – ePoslovnicom klijentima omogućila još napredniji model osobnog bankarstva u kojem se najveći dio financijskog poslovanja obavlja online, putem mobitela ili računala uz odabir načina komunikacije, bez dolaska u poslovnicu.

ePoslovnica HPB-a omogućuje izravnu komunikaciju s bankarima odabirom chata, video ili audio poziva te nudi najveći opseg proizvoda za ovu vrstu bankarstva na našem tržištu kao i sve potrebne informacije i savjete. Putem ePoslovnice moguće je otvoriti, modificirati i zatvoriti sve vrste računa za građane, podnijeti zahtjev za odobrenje/povećanje dopuštenog prekoračenja kao i izdavanje svih debitnih, kreditnih i prepaid kartica Banke, ugovoriti pakete proizvoda, digitalne usluge, trajne naloge te sve vrste oročenih depozita po čemu je jedinstvena na hrvatskom tržištu.

Kao sastavni dio online bankarstva, ePoslovnica je na raspolaganju svim korisnicima internetskog i mobilnog bankarstva HPB-a bez posebnog ugovaranja, a otvorena je radnim danom od 9 – 21 s namjerom da se radno vrijeme produži ovisno o zahtjevima klijenata. ePoslovnica je besplatna kao i ugovaranje proizvoda i usluga.

Digitalno bankarstvo jedan je od strateških ciljeva HPB-a i, u skladu s regulativom, omogućava sve veći opseg financijskog poslovanja kroz digitalne kanale. HPB danas ima više od 150 tisuća korisnika online bankarstva, broj stalno raste, a s obzirom na promjene stila života i vođenja financija HPB klijentima želi omogućiti sve bržu komunikaciju i efikasniju uslugu.

You may also read!

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

Predsjednici i glavni direktori poslodavačkih organizacija članica BusinessEurope-a okupili su se u Nikoziji u organizaciji ciparskog člana federacije –

Read More...
Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Nakon uspjeha konferencije „The Wolf Strikes Again”, Prodajni Mindset ponovno je oduševio više stotina posjetitelja, ovaj put s novom

Read More...
mitreski

HGK istraživanje o potrošačkim navikama: Cijena ostaje ključna, raste online trgovina

Hrvatski potrošači pri odabiru i kupovini prehrambenih proizvoda i dalje najviše vrednuju cijenu, promotivne ponude te sirovinski sastav proizvoda,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design