Hrvatska u društvu Pariza, Rio de Janeira i New Yorka

In Iz svijeta
Putovanja

Hrvatska je jedna od omiljenijih turističkih destinacija što je potvrdilo 19,4 milijuna turista koji su je posjetili u 2018., uz rast broja dolazaka od 6,5% u usporedbi s godinom prije.

Kako naša zemlja ujedno postaje sve popularnije cjelogodišnje odredište, online platforma Priceless Croatia koja okuplja najbolje od hrvatske turističke ponude je iz ljetnog projekta pretvorena u digitalno mjesto koje obogaćuje turističku ponudu tijekom cijele godine. Upravo su ovakve inicijative privatnog sektora koje unaprjeđuju turističku ponudu odredišta i pomažu u promidžbi u inozemstvu zalog za ostvarivanje još boljih turističkih rezultata u budućnosti.

Online platforma nudi najbolje od hrvatske turističke ponude
Nakon što se korisnik registrira na internetskoj stranici priceless.com, ima priliku doživjeti mogućnosti koje se ne mogu kupiti nigdje drugdje. Tako može iskusiti let balonom te uživati u pikniku u oblacima koji je pripremio poznati chef Mate Janković ili u panoramskom letu helikopterom iznad Dubrovnika, isprobati pivsku kupku u Istri, upoznati divlju stranu Zagreba u obilasku Zoološkog vrta, provozati se Zagrebom noću u starinskom Yugu, okušati se u traženju tartufa, otkriti šarm hrvatskog „malog Beča” tijekom romantičnog vikenda, istraživati tajne podmorja podvodnim skuterom, kušati najbolja svjetska izvorna maslinova ulja, razveseliti bolju polovicu kreativnom radionicom izrade čokolade, uživati u degustaciji autohtonih vina ili posebnom obroku u restoranu s Michelinovom zvjezdicom, ovladati osnovnim vještinama ekstremnih sportova u sklopu Pannonian Challengea, otkriti tajne Dubrovnika tijekom Dubrovačkih ljetnih igara, plesati do kasno u noć na festivalu Ultra Europe, uživati na koncertu Jacoba Colliera u Šibeniku ili planinariti po Velebitu i spavati u novouređenim pastirskim stanovima i još mnogo toga.

Osim već aktivnih iskustava, bit će dostupna i mnoga druga, uključujući posebne shopping mogućnosti, jedinstvene gastronomske trenutke, zabavne obiteljske aktivnosti, pristup izuzetnim kulturnim i umjetničkim lokacijama, ulaznice za popularne događaje i još mnogo toga.

Korporativni program vjernosti kao platforma za privlačenje turista
Međunarodna inicijativa Priceless Cities za korisnike Mastercard® kartica koja nudi jedinstvene doživljaje pokrenuta je 2011. godine u New Yorku. Ovi jedinstveni doživljaji, organizirani u suradnji s lokalnim ustanovama i trgovcima, čine turističku ponudu atraktivnijom te se komuniciraju globalnoj publici putem platforme priceless.com koja se pak promovira putem mnogobrojnih kanala i u sklopu raznih aktivnosti na brojnim tržištima, konstantno privlačeći nove korisnike. Na taj način inicijative privatnog sektora poput ove predstavljaju značajnu potporu turističkoj promidžbi destinacije.

„Hrvatska je destinacija koja istinski dolikuje našoj globalnoj, dugoročnoj kampanji Priceless Cities i oduševljeni smo da je kultni brand ‘Priceless’, koji korisnicima naših kartica omogućava jedinstvene doživljaje, od odlazaka u restoran do uživanja u kulturi, zabavi i kupnji, predstavljen ovdje već treću godinu zaredom, ali po prvi put obuhvaća cijelu godinu. Ovaj je marketinški program temelj naših nastojanja u pozicioniranju branda Mastercard i povećavanju njegove vrijednosti te ključni faktor u postizanju naših poslovnih ciljeva. Htjeli smo stvoriti prikladno okruženje za doživljaj svega što ova sjajna zemlja može ponuditi i zaista vjerujemo da ovaj program dodatno obogaćuje međunarodni utjecaj Hrvatske kao istinske destinacije svjetske klase”, izjavila je Helena Šekerija iz Mastercarda.

Hrvatska u odabranom društvu svjetskih metropola
Budući da je Hrvatska sredozemna zemlja u srcu Europe s mnogo prirodnih ljepota, bogatim kulturnim nasljeđem i sjajnom gastronomskom ponudom, ona je odlična platforma za jedinstvene doživljaje. Stoga je ulazak u program 2017. godine omogućio Hrvatskoj da učvrsti svoj turistički status u ovom probranom društvu, zajedno s destinacijama poput Sydneyja, Balija, Bangkoka, Rima, Pariza, Berlina, Madrida, Londona, Rio de Janeira, Montreala i New Yorka.

Sanja Žigić, direktorica kompanije Mastercard u Hrvatskoj, je dodala: „Ponosni smo što možemo ponuditi domaćim i stranim gostima neponovljive doživljaje koje su naši partneri organizirali samo za korisnike Mastercard kartica. U suradnji s trgovcima, nastojali smo poboljšati lokalnu turističku ponudu i poticati pozicioniranje naše zemlje kao svjetske turističke destinacije.”

You may also read!

brux

Od podataka do akcije: Budućnost upravljanja je i na ženama

Administrativna opterećenja, financijske prepreke, ravnoteža između posla i obitelji te rodne predrasude u poslovnom okruženju, prepoznate su kako višestruki

Read More...
Vodeći stručnjaci na FER-u o geopolitici i tehnologiji: 'Hrvatska želi sudjelovati u oblikovanju europske budućnosti'

Vodeći stručnjaci na FER-u o geopolitici i tehnologiji: ‘Hrvatska želi sudjelovati u oblikovanju europske budućnosti’

Koja je uloga Hrvatske u trenutačnim geopolitičkim okolnostima? Kakva nas monetarna budućnost očekuje? Neka su od pitanja FERConnecta iz

Read More...
maloprodaja

Njemački instituti i bez carinskog rata prognozirali stagnaciju

Vodeći ekonomski instituti u Njemačkoj sada prognoziraju minimalan gospodarski rast od svega 0,1 posto, znatno slabije od 0,8 posto

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design